طی مراسمی از 300 خیر آموزشی ناحیه 2 اهواز با حضور نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اهداء لوح سپاس و هدایا تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله حیدری نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به جایگاه عمل خیری که خیّرین آموزشی انجام می دهند، اشاره کرد و بیان داشت: کار خیّرین آموزشی را نمی توان با ارزش مادی سنجید و هیچ چیزی جز رضوان و محبت الهی نمی تواند جوابگوی کار خیرین آموزشی باشد.

وی خاطرنشان کرد: خیرین آموزشی بصیرتشان بالاست که از منافع محدود مالی گذشته اند تا به این درجه از معرفت برسند و رضایت خداوند را نصیب خود کنند.

آیت الله دکتر حیدری با اشاره به مشکلات و تنگنا های آموزش و پرورش استان افزود: امروز وظیفه همه ماست که به کمک آموزش و پرورش بیاییم و خود را در برابر برنامه های آموزش و پرورش مسئول بدانیم تا اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش خوزستان محقق شود.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: آموزش و پرورش مطالبات زیادی از شرکت ها و دستگاه های اجرایی دارد و باید مسئولان این نهادها نسبت به پرداخت حقوق آموزش و پرورش اقدام کنند تا این نهاد در اجرای برنامه های خود با مشکل مواجه نشود.

 سید بهادر موسوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با توجه به جایگاه و اهمیت کار خیرین اذعان کرد: خیرین باعث احیاء سنت حسنه الهی می شوند و تلاش خیرین آموزشی در جهت پیشبرد اهداف آموزشی، فعالیتی است که خداوند به واسطه لطفی که به آن ها دارد، خیرین را در این مسیر پر فیض قرار داده است تا با انجام این فعالیت الهی، بهجت و سرور درونی درآنان ایجاد گردد.

 وی گفت: کار خیری که خیرین انجام می دهند دو اثر دنیایی و اخروی دارد که اثر دنیایی آن خدمتی است که به دانش آموزان خود می کنیم و در ارتقاء آموزش آنها موثر است و اثر اخروی آن، رضایت خداوند متعال است.

 چلداوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز اظهار کرد: در سال تحصیلی 94-93 آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در اجرای طرح خیرین آموزشی رتبه اول استان خوزستان را به خود اختصاص داد.

 انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.