مسوول ستاد اجرایی منطقه سه خدمات سفر شهر اصفهان از بازدید روزانه یک هزار گردشگر از میدان امام علی(ع) خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور نجفی با بیان اینکه اجرای برنامه های متنوع در میدان امام علی(ع) با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای افراد مختلف برگزار می شود، تصریح کرد: غرفه های پخت نان و آش سنتی، موسیقی سنتی، صنایع دستی(معرق، منبت و خاتم) برای گردشگران نوروزی در میدان امام علی (ع) برپا شده است.
وی با بیان اینکه ایستگاه سلامت در دو بخش زنان و مردان در میدان امام علی(ع) آماده خدمات رسانی به گردشگران نوروزی است، تصریح کرد: در این ایستگاه فشار و قند خون مسافران گرفته می شود. همچنین ارائه مشاوره های ناهنجاری اسکلتی برای علاقمندان از دیگر برنامه های این مجموعه است.
مسوول ستاد اجرایی منطقه سه خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: ایستگاه بازی های فکری و هیجانی، نقاشی، کاردستی برای کودکان و ایستگاه دارت، فوتبال دستی و تنیس روی میز به صورت رایگان در اختیار مسافران نوروزی قرار دارد.
نجفی خاطر نشان کرد: این برنامه ها توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری ستاد نوروزی منطقه سه برگزار می شود.
وی اضافه کرد: نمایش وشوو و تکواندو دختران، تئاتر طنز، آکروبات و روپایی و حرکات نمایشی از دیگر برنامه هایی است که در میدان امام علی(ع) برگزار می شود.
نجفی گفت: برنامه های فرهنگی و هنری در میدان امام علی(ع) از دوم تا 12 فروردین ماه از ساعت 16 تا 19 به صورت رایگان برای همشهریان و مسافران نوروزی برگزار می شود



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار