فرمانده قرارگاه قدس ثارالله تهران :شهدا بهترین الگو برای پاسداری از ولایت فقیه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛

سردار حسن حسن زاده در یادواره 175 شهید غواص و گرامیداشت شهدای مدافع حرم که امروز در دانشگاه پیام نور رشت برگزار شد ؛ گفت: نام مبارک شهدای عزیز به عنوان اسوه‌های مقاومت، شهادت‌طلبی، ایثار، از خودگذشتگی و وفاداری در تاریخ ماندگار شده است. فرمانده قرارگاه قدس ثارالله تهران افزود: شهدا جان شیرین خود را فدا کردند که نظام مقدس جمهوری اسلامی استوار بماند و بزرگترین خواسته آنان حفظ نظام، پشتیبانی و اطاعت از ولایت فقیه برای دوام انقلاب است.وی با بیان اینکه در مسیر شکل‌گیری حکومت اسلامی دشمنان زیادی مانع به ثمر رسیدن اهداف آن بوده‌اند و هستند، گفت: در رأس دشمنان این انقلاب آمریکا به عنوان شیطان بزرگ ، مدام در حال توطئه‌چینی علیه این انقلاب است.

حسن زاده افزود: حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی مهمترین پیام شهداست و برای عمل به وصیت های شهدا، بصیرت و هوشیاری نیاز است تا تفاوت بین اسلام واقعی و اسلام آمریکایی را بشناسیم.

رییس دانشگاه پیام نور گیلان هم در این یادواره گفت: اقتدار امروز ما حاصل رشادت های شهدای گرانقدر دفاع مقدس است. رضایی افزود: امنیت و آرامش جامعه که هم اکنون در کشور حاکم است مدیون ایثارگری ها و فداکاری های شهدایی هستیم که از با ارزش ترین گوهر وجودی و جان خود گذشتند تابه این مملکت و آرمان های امام خمینی (ره) آسیبی نرسد.


انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.