دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: شعبه رصد تخلفات انتخاباتی در مرکز استان اردبیل راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ناصر عتباتی در جلسه توجیهی نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در فرمانداری اردبیل اظهار داشت: برای پیشگیری و کاهش تخلفات انتخاباتی شعبه ویژه رصد جرایم انتخاباتی در اردبیل راه‌اندازی شده است و تمام فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی رصد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و رصد جرایم انتخاباتی در تمام شهرستان‌های استان نیز تشکیل شده است افزود: در چهار ناحیه شهر اردبیل نیز پایگاه کشیک دادگستری برای رصد فعالیت‌های انتخاباتی راه‌اندازی شده است که این امر بسیار موثر در پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در سطح استان است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی باید در فعالیت‌ها و تبلیغات انتخاباتی خود تنها مبنای قانون را ملاک کار خود قرار دهند و از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی و تخریب طرفین خودداری کنند چرا که در این راستا با هرگونه تخلفات انتخاباتی به شدت برخورد می‌شود.

عتباتی تصریح کرد: براساس گزارش‌های اعلام شده تاکنون استان اردبیل کمترین تخلف انتخاباتی را در سطح کشور داشته است و انتظار می‌رود با مبنا قرار دادن قانون توسط مجریان انتخابات و نامزدهای انتخابات شاهد کمترین تخلف و جرایم انتخاباتی در اردبیل باشیم و اگر همگان فعالیت‌های خود را در انتخابات براساس قانون انجام دهیم هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: دادگستری و مسئولان قضایی استان اردبیل علاوه بر برخورد با هرگونه جرایم انتخاباتی از هرگونه فعالیت‌های قانونی انتخابات حمایت می‌کنند و با جرایم و تخلفات انتخاباتی نیز به شدت برخورد می‌کنند که نیاز است در این زمینه همگان هوشیاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، راه اندازی ، شعبه ، اخذ ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.