دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته توسط مسئولان قضایی ۵۳ سایت غیرمجاز در استان اردبیل شناسایی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ناصر عتباتی افزود: با پیگیری‌های مسئولان قضایی و دادگستری استان 53 سایت خبررسانی غیرمجاز در اردبیل شناسایی شد و اگر این سایت‌ها کوچک‌ترین خطایی در زمان انتخابات و بعد از آن داشته باشند با شدت با این سایت‌ها برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات هفتم اسفندماه نیز برنامه‌ریزی برای ساماندهی سایت‌های غیرمجاز انجام می‌شود، گفت: نیاز است در این راستا رسانه‌ها، مدیران سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و خبرنگاران هوشیاری لازم را داشته و از هرگونه تخریب و فعالیت‌های غیرقانونی خودداری کنند چرا که با جدیت و به شدت با آن‌ها برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران نقش بسیار مهمی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی دارند و باید به دور از هرگونه طرفداری در برگزاری انتخابات باشکوه و سالم سهیم باشند و نیاز است در این راستا رسانه‌ها و خبرنگاران نیز قانون را مبنای کار خود قرار دهند.

عتباتی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز باید برای اعلام عملکرد خود از سایت‌ها و خبرگزاری‌های معتبر و مجاز استان استفاده کنند چرا که برخی سایت‌های غیرمجاز در استان شناسایی شده و نیاز است نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از اعلام عملکرد خود در این سایت‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.