رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با بیان اینکه توصیه اصلی شهیدان به ما حفظ انقلاب اسلامی است افزود: شرکت در انتخابات نیز یکی از راه های حفظ این انقلاب و صیانت از خون پاک شهدای والا مقام است.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار علی   پاشامحمدی در یادواره 28 شهید منطقه چالسرای ایلام گفت:  شرکت در انتخابات بر هر فرد ایرانی که واجد شرایط رای دادن است واجب است.
سردار پاشامحمدی  افزود: نامزدهای منتخب باید در همه شرایط به نظام، انقلاب، رهبری و مردم وفادار باشند و برای سرافرازی کشور تلاش کنند و هرگز به فکر سرسپرده شدن کشورهای شرق و غرب نباشند.
پاشامحمدی با اشاره به جایگاه و ارزش شهادت در نظام اسلامی افزود: عزت، استقلال، آزادی، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون خون شهدا است و  عبور ما از توطئه های دشمنان به برکت خون شهدا، هدایت های درست امام و رهبری و ایثار مردم بوده است.
یادواره شهدای منطقه چالسرای شهر ایلام با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای اسلامی شهر ایلام، مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این آیین معنوی از خانواده 28 شهید والامقام این منطقه تجلیل شد.
استان ایلام با 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق از آوردگاه های اصلی دوران دفاع مقدس است که در این دوران سه هزار شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی کرد است.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.