مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی برگزار شد که طی آن دو تیم قطر و روسیه موفق شدند به فینال راه پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی که به میزبانی ایران و در جزیره کیش در حال برگزاری است، پیگیری شد و دو تیم روسیه و قطر با شکست حریفان لهستانی خود راهی دیدار نهایی مسابقات شدند.

در نخستین دیدار روز چهارم و مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها تیم والیبال ساحلی روسیه به مصاف یکی از تیم‌های لهستان رفت و با موفق شد با حساب 2 بر یک به پیروزی برسد.
روسیه در ست‌های دوم و سوم با نتایج 21 بر 14 و 15 بر 10 حریف خود را شکست داد اما در ست نخست با حساب 21 بر 18 مقابل لهستان شکست خورده بود.

تیم ملی والیبال ساحلی لهستان در این دیدار اولگ استویانوسکی و آرتم یارزوتکین را در ترکیب خود داشت و روس‌ها با تیمی متشکل از بارتوش لویژاک و پیوتر کانتور به میدان رفته بودند.

در دومین دیدار روز چهارم رقابت‌ها تیم والیبال ساحلی قطر متشکل از جفرسون سانتوس پریرا و شریف یونوس به مصاف تیم لهستان با ترکیب میکا کادجیولو و یاکوب انکاویکو رفت و در پایان این تیم قطر بود که موفق شد با شکست حریف خود راهی دیدار نهایی شده و حریف تیم روسیه شود. قطر در این دیدار موفق شد با حساب 2 بر یک مقابل حریف خود به برتری برسد.

با این نتایج عصر امروز دیدار فینال را دو تیم روسیه و قطر برگزار خواهند کرد و تیم‌هلی لهستانی باید در نبرد رده‌بندی با هم دیدار کنند.

رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی که از 25 بهمن ماه به میزبانی ایران آغاز شده بود، عصر امروز با برگزاری دیدار نهایی و مشخص شدن تیم‌ قهرمان به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار