سرمربی تیم والیبال ساحلی ایران معتقد است بازیکنان ساحلی‌باز ایران از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و می‌توانند به سطح برتر جهان برسند.

لوسیانو بارباسوا، ملقب به کیودای در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم ملی والیبال ساحلی ایران در مسابقات تور جهانی گفت: متاسفانه وقت زیادی برای کار کردن و تمرین کردن با این بازیکنان نداشتیم با این حال من از مجموع عملکرد بازیکنان ایران رضایت دارم. همین که برای نخستین بار در یک تور جهانی تیم ملی ایران توانست به جمع 24 تیم نهایی راه پیدا کند هم به نوع خود نکته مثبتی است.

وی ادامه داد: شاید بدشانسی هم تا حدی گربانگیر تیم‌های ایران شد که نتواستند به مرحله بعدی برسند. البته به اعتقاد من اگر بازیکنان ایران بتوانند در ادامه در مسابقات و تورهای بین المللی حاضر شوند با کسب تجربه شرایط بهتری پیدا خواهند کرد.

وی درباره این موضوع که چه پتانسیلی در بازیکنان ساحلی ایران می‌بیند، افزود: برخی از بازیکنان ایران کمی از لحاظ فیزیکی و بدنی مشکل دارند و فکر می‌کنم تیم ملی ایران نیاز به یک بدنساز عالی دارد تا شرایط فیزیکی بهتری پیدا کند.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران درباره ادامه همکاری‌اش با فدراسیون والیبال ایران خاطرنشان کرد: منتظر هستیم که مسابقات تور جهانی به پایان برسد تا در یک جلسه مشترک با مسئولان فدراسیون بررسی‌های نهایی را انجام دهیم. باید دید در ان جلسه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: من به 2 دستیار نیاز دارم و اگر بخواهم در ایران به کارم ادامه دهم بهتر است که یک مربی بدنساز و یک دستیار فنی در کنار من حضور داشته باشند.

کیودای ضمن مثبت ارزیابی کردن میزبانی ایران از مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی، افزود: با این که این مسابقات برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شد اما خوشبختانه شرایط به خوبی پیش رفت و باید بگویم که شاهد یک میزبانی حرفه‌ای و سطح بالا از سوی فدراسیون و کشور ایران بودیم.

وی افزود: مردم ایران علاقه زیادی به والیبال دارند اما به نظر من هنوز نتوانسته‌اند با والیبال ساحلی ارتباط لازم را برقرار کنند. با این حال فکر می‌کنم ادامه داشتن این قبیل میزبانی‌ها می‌تواند مردم را به والیبال ساحلی هم علاقه‌مند کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار