نایب رئیس فدراسیون پیوند اعضا گفت: فدراسیون در مدت زمان کوتاه عملکرد درخشانی داشته و چشم انداز خوبی پیش روی ما است.

لیلا محمدیان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: فدراسیون پیوند اعضا تازه شروع به فعالیت کرده است و در همین فرصت با یک استعدادیابی صحیح، ما توانستیم در مسابقات جهانی آرژانتین که در شهریور امسال برگزار شد به رتبه ششم دست یافتیم.
 
وی افزود: در مسابقات جهانی آرژانتین در گروه بانوان در رشته های تنیس روی میز، دو و میدانی، بولینگ، پتگان، بدمینتون شرکت کردیم و در بخش آقایان علاوه بر رشته های مذکور در شنا و دوچرخه سواری نیز ورزشکاران را اعزام کردیم و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
 
محمدیان ادامه داد: در نیمه اسفند ماه مسابقات قهرمانی کشور در 4 رشته تیراندازی، دارت، شطرنج و تنیس روی میز در 2 گروه آقایان و بانوان برای بیماران تالاسمی برگزار می شود و همچنین مسابقات قهرمانی کشور در 3 رشته تنیس روی میز، شطرنج و دارت در بخش آقایان برای بیماران دیابتی نیز برگزار می شود.
 
نایب رئیس فدراسیون پیوند اعضا گفت: در حال حاضر بیماران پیوند اعضا، تالاسمی، دیابت و دیالیز را تحت پوشش داریم و امیدوارم بتوانیم سایر گروه ها را نیز تحت حمایت قرار دهیم و هدف اصلی ما ارتباط برقرار کردن با این بیماران است تا از حمایت فدراسیون در عرصه ورزشی مطلع شوند و یک اعتماد سازی بین بیماران و فدراسیون برقرار شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار