فدراسیون نوپای پیوند اعضا در سالی که گذشت عملکرد قابل قبولی را به عرصه اجرا گذاشت.

  به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون نوپای پیوند اعضا با وجود اینکه تازه مستقل شده است، در سال 1394 توانست عملکرد خوبی را رقم بزند. در انتهای فصل بهار با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته های دوچرخه سواری، بدمینتون، تنیس روی میز، دو و میدانی، بولینگ، پتانگ و شنا در دو گروه آقایان و بانوان توانست استعدادهای این رشته های ورزشی را شناسایی کند و با نفرات برگزیده اردوی آمادگی تیم ملی برگزار کرد و انتهای تابستان در مسابقات جهانی آرژانتین شرکت کرد و موفق به کسب 77 نشان شامل 27 مدال طلا، 22 نقره و 28 برنز شد و در بین 44 کشور در جایگاه ششم قرار گرفت که این امر موفقیت بزرگی را برای فدراسیون ایجاد کرد.

_پس از آن برای شناخت بهتر استعدادها در هفته جهانی دیابت در سراسر کشور مسابقات مختلفی برگزار شد و پشتوانه سازی خوبی برای تیم ملی ایجاد شد.

_اولین نشست روسای نواب هیئت های استان ها در ارومیه برگزار شد و برنامه های تدوین شده جهت شناسایی استعدادها و مسابقات قهرمانی به هیئت تحویل داده شد و در سال جدید این فدراسیون در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور در همه گروه های تالاسمی، دیابت، پیوند اعضاء در رشته های مختلف تنیس روی میز، شطرنج، بدمینتون، تفنگ بادی و ... برگزار نماید.

_اعزام تیم ملی ب به مسابقات خاورمیانه در کشور اردن در رشته های تنیس روی میز، دو و میدانی، بولینگ، بدمینتون و ...

_برگزاری برنامه های آموزشی_ پزشکی برای مربیان سراسر کشور.

امید است در سال جدید شاهد موفقیت روزافزون ورزشکاران پیوند اعضا در میادین جهانی پیش رو باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار