معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 100 مورد بازرسی از آموزشگاه‌های آزاد کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی این اداره‌ کل اظهار کرد: با هدف بهبود روند آموزش و رعایت استاندارد‌های آموزشی ارائه شده کار بازرسی از آموزشگاه‌های آزاد استان از ابتدای سال جاری تاکنون به صورت مستمر ادامه داشته است.

وحید دوهنده در ادامه افزود: اجرای صریح قوانین و برنامه‌ها و دستورالعمل‌های ارسالی از سازمان از جانب آموزشگاه‌های آزاد و برطرف ساختن مشکلات، موانع و نقاط ضعف از موارد مهم مورد بازرسی است.

وی اظهار داشت: عدم رعایت استاندارد‌های آموزشی و دریافت شهریه‌های اضافی از طرف آموزشگاه‌های آزاد تخلف محسوب و با آنان طبق آیین‌نامه رسیدگی به تخلفات برخورد خواهد شد.

دوهنده تصریح کرد: از جمله مزایای بازرسی آموزشگاه‌ها حفظ حقوق مردم، کمک به اجرای صحیح قوانین و شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها و ارائه دقیق برنامه‌ها و دستورالعمل‌های سازمان است که در همین راستا در 9 ماهه سال 94 و با توجه به تعهدات سالانه حدود 111 مورد بازرسی انجام شده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.