در فاصله کمتر از یک هفته تا روز سرنوشت ساز هفتم اسفند شمارش معکوس برای خلق حماسه ای دیگر شروع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،اینک زمان آزمونی دیگر است تا همه ملت ایران صرف نظر از هر گروه فکری و قومی دست در دست یکدیگر به صحنه بیایند.
آزمونی که نشانه های مبارک آن در حضور همه گروه های سیاسی در روز 22 بهمن و همایش های تبلیغاتی متجلی شده است.
این روزها مردم در تکاپوی انتخاب اصلح، مسئولان در فکر برگزاری انتخاباتی سالم و هواداران در جستجوی راهکارهایی برای پیروزی نامزد مورد نظر خود هستند.
اگرچه حضور در انتخابات از طرفی حق است و از طرفی وظیفه اما به نظر می رسد این روزها امتحانی برای ایران اسلامی است تا باز هم مثل همیشه نتیجه آن برازنده نظام و ملت باشد.
یکی از زنان دوگنبدانی دراین باره می گوید: انتخاب اصلح براساس شاخص عملگرایی و ساختن فردایی بهتر شاخص گزینش هر ایرانی وطن دوست است.
مینا حسن زاده افزود: صداقت، شجاعت و تلاش برای رفع مشکلات مردم از مهمترین ویژگی های یک نماینده خوب است.
یکی از ساکنان روستای امامزاده جعفر از توابع گچساران با اشاره به این که برای اعتلای کشورم و توسعه زادگاهم در انتخابات شرکت می کنم افزود: این روزها آزمونی سرنوشت ساز برای مردم است.
کریم زمانی از همه ملت ایران خواست تا بار دیگر برای پایبندی به خون شهدا و تجدید بیعت با نظام جمهوری اسلامی ایران به صحنه بیایند.
یکی از پرسنل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: فانون گذاری و تلاش برای وضع قوانین جدیدی که بتواند گره گشای مشکلات موجود کشور باشد مهمترین رسالت نماینده خوب است.
عبدالحمید کشاورز با اشاره به این که قومیت گرایی بر روند انتخاب اصلح اثرگذار است، افزود: مردم باید برای انتخاب اصلح منافع عمومی را بر مصالح شخصی ترجیح دهند.
جامعه شناس و عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج گفت: حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و مهر تایید به وفاداری به نظام ردم سالاری دینی است.
علی حسینی مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی را یک سرمایه اجتماعی و پشتوانه بزرگ موفقیت مسئولان در صحنه های بین المللی مانند مساله برجام دانست.
وی با یادآوری این که تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران مستقیم یا غیر مستقیم با اراده مردم انتخاب می شود تصریح کرد: این امر نشانگر اهمیت مردم در اداره کشور است.
وی با اشاره به توسعه سیاسی و فرهنگی ایران بر ضرورت مشارکت بیشتر مردم در بهبود شاخص های اقتصادی به ویژه بانکداری و صنعت تاکید کرد.
حسینی به اهمیت رقابت سالم در انتخابات اشاره کرد و از نامزدها خواست با مراعات اخلاق اسلامی شیرینی این همبستگی ملی برای ساختن فردایی بهتر را دلچسب تر کنند.
وی شیوه های نوین تبلیغاتی در فضای مجازی را فرصتی برای رقابتی بهتر خواند و افزود: انتخابات امسال تجلی شیوه های نوین و کهن تبلیغات است.
وی گفت:با توجه به آمار موجود 81 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مناطق شهری و روستایی این شهرستان وجود دارد.
امام جمعه گچساران گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات زیربنای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و عامل اصلی همدلی ملت و مسئولان اجرایی است، افزود: دستیابی به مطالبات مردمی با انتخاب اصلح امکان پذیر است.
وی اظهار کرد:توسعه روزافزون ایران اسلامی در سایه مسئولانی قانونمند محقق می شود.
وی بیان کرد: نباید منافع حزبی، جناحی و گروهی عده ای در انتخابات فدای مصالح عمومی مردم شود.
حجازی با یادآوری برگزاری ده ها انتخابات در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انتخابات تجلی دخالت مردم در سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود است.
وی عنوان کرد: حضور گسترده و پرشور در انتخابات حق عمومی مردم بوده و برگزاری انتخابات سالم در سایه رقابت واقعی نیز رسالت مسئولان اجرایی است.
شهرستان های گچساران و باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد هشت داوطلب مجلس شورای اسلامی دارد.
حوزه انتخابیه گچساران و باشت دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.
براساس آمار 96 هزار نفر در این حوزه انتخابیه واجد شرایط رای دادن هستند.
انتهای پیام /
برچسب ها: شمارش ، معکوس ، حماسه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.