سایت "مادِر نیچِر نت‌ورک" در گزارشی نوشت: بی‌ام‌و به دلیل محبوبیت در میان مشتریان ایرانی از شانس بالاتری برای فروش برخوردار است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی مادر نیچِر نت‌ورک در گزارشی تحلیلی نوشت: خودروهای لوکس شرکت "بی‌ام‌و" محبوبیت زیادی در بازار ایران دارند. این شرکت آلمانی باوجود تحریم‌های اقتصادی ایران، همواره در بازار این کشور حضور داشت. لغو تحریم‌های اقتصادی، راه را برای عرض اندام بی‌ام‌و بیش از گذشته هموار کرده است. هم اکنون تمامی محصولات این خودروساز آلمانی از سری اول گرفته تا مدل  i8 در بازار ایران موجود است.

ایران مانن عربستان قوانین محدودکننده برای زنان ندارد و در این کشور بانوان هم می‌توانند مالک انواع خودروهای لوکس باشند. چند دلال انحصاری خرید و فروش محصولات بی‌ام‌و در ایران، خانم هستند و از استقبال زنان ثروتمند برای خرید بی‌ام‌و ابراز رضایت می‌کنند. 

پرشیا خودرو نماینده انحصاری واردات محصولات بی‌ام‌و در ایران است و با اشاره به استقبال مشتریان از خودروهای این برند آلمانی، اعلام کرد آماده افزایش تعداد نمایندگی‌های فروش و مراکز ارائه خدمات پس از فروش این خودروها است.  بی‌ام‌و به حدی در ایران محبوب است که سال گذشته به مناسبت چهلمین سال تولد سری 3 خودروهای بی‌ام‌و، کاروانی از خودروهای کلاسیک مسیر تهران تا کلاردشت را با یکدیگر پیمودند.

وجود تحریم‌های اقتصادی و مشکلات ارزی موجب شد واردکنندگان خودروهای لوکس در ایران برای وارد کردن پورشه، بی‌ام‌و، مرسدس بنز و ... به کشور در سال گذشته میلادی دچار مشکل شوند. کیا و هیوندای از فرصت پیش آمده نهایت بهره را بردند تا در شش ماه نخست سال 2015، بیشترین سطح فروش را به خود اختصاص دادند.

رقابت خودروسازان اروپایی و آسیایی در حالی شدت گرفته است که قوانین محدودکننده آمریکا، خودروسازان این کشور را از ورود به بازار ایران باز داشته است. بازار خودرو در ایران نشان داده پذیرای مدل‌های لوکس از برندهای مطرح جهانی است و درصورت ورود خودروهای آمریکایی نیز، مشکلی برای خرید آن از سوی مشتریان وجود ندارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار