مادر شهید جمال‌الدین محمدی: چهار پسر دارم که یکی به شهادت رسید و فدای سر حضرت زینب(س) شد و راضی ام که بقیه آنها را نیز در همین راه فدا کنم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دو شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون روز سه شنبه در گلزار شهدای شهرستان بردسیر به خاک سپرده شدند. 

مادر شهید افغانستانی مدافع حرم جمال‌الدین محمدی گفت: وقتی جمال می‌خواست برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه برود مخالفتی نکردم هر چند که می دانستم به جنگ می‌رود و ممکن است برنگردد. 

وی افزود: جمال الدین 25 سال داشت و صاحب یک فرزند سه ساله به نام امیر حسین بود اما گفت همه‌ دارایی‌ام فدای حضرت زینب(س) و به سوریه رفت.

مادر این شهید افغانستانی مدافع حرم، با اشاره به اینکه فرزندم سه مرتبه به سوریه اعزام شد، بیان داشت: دفعه اولی که رفت مجروح شد و برگشت. وقتی مجددا خواست برود پدرش کمی مخالفت کرد که صبر کن لااقل حالت خوب شود اما جمال الدین گفت: من هدفم را پیدا کردم و می‌خواهم راه امام حسین(ع) را ادامه دهم.

وی گفت: چهار فرزند پسر دارم که یکی به شهادت رسید و فدای سر حضرت زینب(س) شد و راضی ام که بقیه آنها را نیز در همین راه فدا کنم.   

منبع: فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.