سمنان؛

جشنواره کارآفرینان برتر استان سمنان

این جشنواره با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از کارآفارینان برتر استان سمنان و گسترش همکاری و ارتباط صنعت و دانشگاه چهارم اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،نخستین جشنواره کارآفرینان برتر استان سمنان چهارم اسفند ماه امسال به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان یرگزار می شود.
 دبیر این جشنواره با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از کارآفارینان برتر استان سمنان و گسترش همکاری و ارتباط صنعت و دانشگاه به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.
یونس و کیل الرعایا افزود: در این جشنواره از 50 نفر از کارآفرینان برتر استان در 7 بخش تجلیل به عمل می‌آید که شامل بخش‌های صنعت، خدمات، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی، معدن و پیشکسوتان عرصه کارآفرینی است.
وکیل‌الرعایا اظهار داشت:  به منظور ترویج بیشتر کارآفرینی و آموزش های تخصصی برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره سه کارگاه تخصصی با عناوین کارآفرینی برمبنای CAB، تبیین طرح کسب و کار و خلاقیت و نوآوری نیز برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
عضو هیات علمی گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی سمنان سازمان‌های مشارکت‌کنندگان در این جشنواره را این‌گونه معرفی کرد: در مسیر برگزاری و انتخاب کارآفرینان برتر از همکاری و مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط نظیر استانداری، جهاد کشاورزی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت برق منطقه‌ای، سازمان فنی و حرفه‌ای، اتاق بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان و شرکت تولیدی میهن یدک بهره‌گرفته‌ایم که جا دارد از این عزیزان تشکر و قدردانی نماییم.
وی جدول زمانی برگزاری جشنواره را این گونه تشریح کرد: جشنواره در دو بخش صبح و عصر برگزار می گردد که بخش صبح اختصاص به سخنرانی میهمانان ویژه و تجلیل از برگریدگان جشنواره و بخش عصرگاهی به کارگاههای اموزشی اختصاص خواهد داشت.
نخستین جشنواره کارآفرینان برتر استان سمنان روز سه‌شنبه چهارم اسفند‌ماه در سالن آمفی‌تاتر فرزانگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.