سمنان؛

بیش از 600 پایگاه جشن نیکوکاری در استان سمنان ایجاد شد

جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی » از دوازدهم تا چهاردهم اسفند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، 633پایگاه و ایستگاه ثابت و سیار در استان سمنان برای جمع آوری هدایا و کمک های مردم خیر در جشن نیکوکاری استقرار یافتند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان امسال بیست و ششمین دوره جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری» از دوازدهم تا چهاردهم اسفند برگزار می شود.
 نجفعلی انتظاری گفت : اولین روز از جشن نیکوکاری 12 اسفند در مدارس، دومین روز جشن نیکوکاری 13 اسفند در میادین و پایگاه های ثابت و سیار و سومین روز جشن نیکوکاری 14 اسفند در مصلی های نمازجمعه برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت : 899 نیروی انسانی در برگزاری این جشن همکاری می کنند و مسئولیت جمع آوری هدایا و کمک های مردمی را بر عهده دارند.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان میزان درآمد این نهاد در سال 93 از محل جشن نیکوکاری را 9 میلیارد و 939 میلیون و 976 هزار ریال اعلام و اضافه کرد: پیش بینی می شود امسال این رقم نسبت به سال گذشته افزایش یابد.
انتظاری ترویج و اشاعه فرهنگ نیکوکاری، کاهش و رفع نیازهای مددجویان در آستانه سال جدید و بهره مندی از ظرفیت حداکثری باقی مانده از سال با موضوع تکریم خیران، مسجد محوری و مراکز نیکوکاری را از اهداف مهم جشن نیکوکاری عنوان کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: امسال مردم این استان چهار میلیارد و 348 میلیون و 384 هزار ریال در جشن عاطفه ها کمک کردند که نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.