کارشناس فوتبال کشورمان گفت: درگیری محمد نصرتی با مهدی رحمتی اوج بی تجربگی بازیکن گسترش بود که باعث بی انگیزگی ونهایت باخت این تیم شد .

کاظم محمودی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی گسترش فولاد با استقلال تهران اظهار کرد: گسترشی ها بازی قابل قبولی در برابر استقلال به نمایش گذاشتند و تا بعد از پنالتی هم بازی در اختیار گسترش بود اما پس از آن دچار نوعی بی انگیزگی شدند که در نهایت ضعف تیم و باخت را به همراه داشت .

وی در ادامه افزود: حتی گسترش زمانی که 10 نفره شد حملات زیادی روی دروازه حریف تدارک دید که تنها توانست یکی از گل ها را جبران کند، در واقع بازی خوبی را شاهد بودیم دو تیم روان بازی می کردند گسترش در صدد جبران بود و همین رویه باعث زیباتر شدن بازی شده بود .

محمودی با اشاره به حرکت محمد نصرتی و درگیری با مهدی رحمتی تصریح کرد: محمد نصرتی بی تجربگی کرد زیرا باعث بی انگیزگی و ضعف دیگر بازیکنها را به دنبال داشت که پیامدش باخت تیمش بود. 

تراکتور جایگاه واقعیش را بدست می آورد 
مربی سابق تراکتورسازی بااشاره به بازی تراکتور سازی گفت: به نظر من تراکتور به نوعی هماهنگی رسیده است و شاید دلیلش حضور بازیکن طراحی چون رفیعی و نانگ و تمام کننده ای چون شریفی باشد . 

وی ادامه داد: تراکتور تنها 5 درصد پیشرفت داشته است و باید این تیم باتوجه به در پیش داشتن بازی های لیگ قهرمانان آسیا باید بهتر به مرز آمادگی رسیده و نماینده شایسته ای برای فوتبال کشورمان باشد.
 
محمودی گفت: به طور قطع تراکتور با کسب چند برد دیگر می تواند به جایگاه واقعی خود دست یابد اما باید گفت شرایط این تیم دشوار است و در جهت تقویت تیم باید همه تلاش کنند .

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: به نظر من تراکتور با ارائه بازی های مطلوب و هماهنگی بیشتر می تواند به کسب سهمیه امیدوار باشد.

وی یاد آور شد : امیدوارم تیمهای تبریزی تراکتور و گسترش نماینده شایسته ایی برای فوتبال آذربایجان باشند .

انتهای پیام /
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار