مربی سابق تراکتورسازی گفت: با توجه به خط دفاعی ضعیف الجزیره، برد این تیم در بازی برگشت نمی تواند دور از ذهن باشد .

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ، در باره بازی الجزیره با تراکتور در کشور امارات اظهار کرد : تراکتورسازی درتبریز بازی خوب و پرقدرتی را از خود به نمایش گذاشت و باید عنوان کنم پس از مدتها توانست یک بازی امیدوارانه از خود به نمایش بگذارد در واقع باعث خوشحالی مردم تبریز شد. به نظرمن هواداران پس از مدتها مقابل الجزیره بازی خوبی را دیدند.

وی  درادامه افزود : با توجه به اینکه بازی برگشت در کشور امارات برگزار می شود در صورتیکه تراکتور هوشمندانه بازی کند می تواند در برابر الجزیره پیروز شود و باید عنوان کنم که برد الجزیره دور از دسترس نیست شما می دانید در تبریز بازیکنان الجزیره چندان باشرایط آب و هوایی آشنا نبوده وسازگاری لازم را نداشتند اما برای بازیکنان تراکتور چنین وضعی در امارات رخ می دهد اما با تلاش  وارائه بازی هوشمندانه می توان الجزیره را در زمین خود شکست داد.

محمودی گفت : خط دفاعی الجزیره عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش نگذاشت و با استفاده ازاین ضعف می توان در خاک امارات به الجزیره گل زد.

مربی سابق تراکتورسازی بااشاره به بازی دو نماینده دیگر فوتبال کشورمان تصریح کرد :  سپاهان و ذوب آهن نیز با ارائه بازی های خوب برابر الجیش والنصر با روحیه به مصاف حریفان در مرحله برگشت خواهند بود .

وی یاد آور شد: امیدوارم همه نمایندگان فوتبال کشورمان در بازی های بعدی مقابل حریفان آسیایی بتوانند از اعتبار فوتبال کشورمان دفاع کنند.
 

 انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار