نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: امروز، کشور در یک پیچ بزرگ تاریخی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در سفر به کوهرنگ، و در جمع مردم و بسیجیان این شهرستان در جشنواره صالحین، عشایر و قوم بختیاری را مردمانی مقاوم، سخت کوش، تلاشگر و خستگی ناپذیر خواند و بیعت تاریخی بختیاری‌ها با امام خمینی (ره) و اعلام بیزاری و انزجار آنها از بختیار، در 19 بهمن سال 57 را نمونه بارز بصیرت و هوشیاری این قوم غیور دانست.
 
وی در ادامه، شرایط امروز کشور را شرایطی بسیار حساس دانست و گفت: امروز کشور در یک پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفته است.

نکونام اضافه کرد: امروز در موقعیتی هستیم که به برکت عنایت‌های الهی، هدایت‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری، خون مطهر شهداء، و بصیرت و هوشیاری مردم، انقلاب اسلامی ایران با ایستادگی در برابر دشمنان، در اوج عزت و استقلال قرار گرفته، اما دشمن نیز به دنبال نفوذ به داخل کشور و گرفتن این موقعیت از مردم است.

وی، با تأکید بر این که مقام معظم رهبری، واقعاً نگران نفوذ آمریکایی‌ها و دشمنان به داخل کشور هستند، تصریح کرد: اگر پای آمریکایی‌ها به کشور باز شود، اجازه نخواهند داد که این کشور، استقلال و عزت داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، به اظهارت صریح آمریکایی‌ها در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تجربه گذشته نیز کینه‌ورزی و دشمنی دیرینه آمریکایی‌ها با ایران اسلامی را اثبات کرده است.
 
نکونام تأکید کرد: دشمن برای ضربه‌زدن و از بین بردن انقلاب خیز برداشته و مجهز شده است، اما متأسفانه برخی‌ها در داخل، به این دشمن تیزدندان لبخند می‌زنند و زمینه را برای حضور او فراهم می‌کنند که این خطری بزرگ برای کشور است.

وی، به موضوع انتخابات ۷ اسفند هم اشاره کرد و گفت: دشمن با تمام وجود به این انتخابات دل‌بسته و با برنامه‌ریزی خاص و تبلیغات رسانه‌ای تلاش می‌کند تا مردم به افراد همفکر و همسو با او، رأی بدهند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: مجلس همسو با آمریکا، راه را برای نفوذ دشمن باز، و کشور را بدبخت می‌کند. 

نکونام، به مسئله برجام نیز اشاره کرد و گفت: اگر چه برجام تا حدودی دستاوردی برای کشور داشته، و تیم مذاکره کننده ما تلاش‌های بسیاری انجام دادند، امّا برجام را نباید بیش از اندازه بزرگ جلوه داد، چرا که با آن نقطه مطلوب و قابل قبول، فاصله بسیار دارد.

وی در ادامه، پیشرفت امروز در چهارمحال و بختیاری را غیر قابل مقایسه با قبل از انقلاب و دوران طاغوت خواند و خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، امکانات و زیرساخت‌های فراوانی در استان ایجاد و فراهم شده است.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: البته شرایط امروز استان با آن نقطه مطلوب که رفع همه کاستی‌ها و مشکلات است، فاصله بسیار دارد و باید خدمت‌رسانی بیشتری صورت بگیرد، زیرا شأن و جایگاه مردم فراتر از این اقدامات است.

نکونام اضافه کرد: انقلاب و نظام اسلامی می‌خواهد که محرومیت را به کلی از کشور برطرف کند، اما دشمنان خلاف این را می‌خواهند و تلاش می‌کنند تا جلوی حرکت شتابان انقلاب اسلامی برای آبادانی، خدمت و حاکم کردن ارزش‌های اسلامی را بگیرند.

در پایان این نشست، از حلقه‌های برتر شجره طیبن صالحین بسیج شهرستان کوهرنگ تقدیر شد.

کوهرنگ، از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری، با 35 هزار نفر جمعیت می باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار