استاندار گیلان در دهمین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت : رصد مداوم وضعیت مبارزه با مواد مخدر ضروری است.

رصد مداوم وضعیت مبارزه با مواد مخدر ضروری است.به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ محمدعلی نجفی در این جلسه اعتیاد و قاچاق مواد مخدر را تهدیدی برای جامعه دانست و افزود : نهادهایی که آمارهای مختلف ابتلا به مواد مخدر را رصد می‌کنند باید نسبت به آن حساسیت نشان دهند.

وی به تعامل بسیار بالای دستگاه‌های نظامی، انتظامی، قضایی و اجرائی در مقابله با پدیده شوم مواد مخدر اشاره و خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه گیلان جزء معبرهای عمومی قاچاق مواد مخدر نیست اما در کشفیات رشد چشمگیری شاهد هستیم.

استاندار رویکرد رسانه‌های استان همچون صدا و سیما را در تولید برنامه‌های پرمحتوا در حوزه مقابله با مواد مخدر مثبت ارزیابی و گفت : تقویت بعد فرهنگی مبارزه با این پدیده شوم جامعه از طریق آموزش و پرورش و دانشگاه‌ های استان نیز ضروری است.

نجفی با تأکید بر همکاری جدی شهرداری و شورای اسلامی گفت : با توجه به نیاز قضایی و انتظامی استان در جمع آوری معتادان ، مرکز نگهداری و بازپروری جدید برای معتادان هر چه سریعتر در رشت با پیگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر راه‌اندازی شود.


انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.