رئیس کمیته نظارت و بازرسی صیانت لیگ فوتبال ایران گفت:بسته شدن قراردادهای میلیاردی در فوتبال نام برخی از مربیان و بازیکنان را زیر سوال می برد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیپور رئیس کمیته نظارت و بازرسی صیانت لیگ فوتبال ایران با اشاره به رکود اقتصادی که چند سالی است به عرصه فوتبال نیز رسیده اظهار داشت: این روزها شاهد آن هستیم که بعضی باشگاهها برای جذب تماشاگر فوتبالی، ورود هوادار به استادیوم را رایگان کرده اند.این بدلیل آن است که باشگاهها از کاهش هوادار احساس خطر کرده اند چون گرانی بلیت دیدارها به خودی خود باعث خلوت شدن ورزشگاهها می شود چه برسد به آنکه کیفیت دیدارها نیز ضعیف باشد.با اینحال منابع مالی باشگاه ها نیز محدود است و باید برنامه های آنها تامین اعتبار درستی داشته باشد.

وی در ادامه افزود:از طرف دیگر موضوع بسته شدن قراردادهای میلیاردی در فوتبال است که نام برخی از مربیان و بازیکنان را زیر سوال می برد. ما شاهد هستیم برخی از مربیان بعد از پایان قراردادشان نه تنها تمام مبلغ  را دریافت نمی کنند بلکه به سازمان لیگ ارجاع داده می شوند تا حق قرارداد را با این سازمان تسویه کنند و این مسئله به مشکلات فوتبالی دامن می زند زیرا خیلی از این دوستان همچنان دست خالی می مانند.

علیپور گفت:  باشگاه‌های ما متاسفانه وضع مالی خوبی ندارند و حتی کنفدراسیون آسیا به این دلیل  لیگ ما را هم تحت نظر دارد.به هر صورت سقف بودجه باشگاه‌ها محدود است.باشگاه‌ها باید تا 60 درصد از بودجه خود را صرف خرید بازیکن و مربی کنند . شایعه بسته شدن قراردادهای میلیاردی اهالی فوتبال باعث می‌شود سازمان امور مالیاتی هم تمرکز بیشتری روی فوتبال داشته باشد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار