عضو فهرست انتخابانی اصلاح‌طلبان گفت: تلاش می‌کنیم تا عقب‌افتادگی کشور را جبران کنیم.

تلاشم می‌کنیم تا عقب‌افتادگی کشور را جبران کنیمبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، سهیلا جلودارزاده عضو فهرست انتخابانی اصلاح‌طلبان امروز یکشنبه (2 اسفندماه) در گردهمایی مطالبات دانشگاه از مجلس آینده که در محل دانشکده فنی دانشگاه تهران، برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالیم هر آنچه را که گفتیم حق و هر آنچه می فهمدیدیم درست بود.

وی افزود: کسی که صاحب قدرت است، حق مردم را ادا نمی‌کند و مصلحت مردم را به عکس تبدیل می‌کند باید بداند خوشبختی به ثمر نمی‌آورد. 

جلودارزاده در ادامه تصریح کرد: ما با همبستگی، همدلی، کار و تلاش خواهیم توانست عقب افتادگی 50 ساله را که در 10 سال گذشته پیش آمد، در ده سال آینده به پیشرفت 70 ساله در آینده تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه ما اولین کشور توسعه یافته درمنطقه می‌شویم اظهار داشت: ما 1404 را به وجود خواهیم آورد، کشوری که تلاش‌های زیادی را کرده، شهیدان زیادی را در این راه برای حفظ سرزمین تقدیم کرده و همچنین ملتی که روی چاه نفت زندگی می کنند نباید ملتش از فقر و بیماری و سختی رنج ببرند.

عضو فهرست انتخابانی اصلاح‌طلبان گفت: کهنسالان این انقلاب دوباره به میدان آمده‌اند و عزمشان را برای ساختن جذب کرده‌اند.

وی همچنین در رابطه با اصلاح برخی قوانین اظهار داشت: تمام افکار باطل که در طول هشت سال گذشته حتی به صورت قانون در آمده باید اصلاح شود، وقتی اختلاس از معاون رئیس جمهور شروع شود از آبدارچی اداره چه انتظاری داریم؟

جلودارزاده در رابطه با توسعه کشور تصریح کرد: با وجود افکار پوسیده و طلسم شده، کشور رشد نمی‌کند.

وی اظهار داشت: تفکر خلاق در کشور به دلیل محدودیت‌هایی که برای جوانان گذاشته شده در حال از بین رفتن است، همچنان که برای رفع تبعیض جنسیتی تلاش می کنیم برای منافع ملی هم تلاش کنیم.

جلودارزاده با بیان اینکه کسانی هستند که قصد دارند تبعیض جنسیتی را در جامعه ترویج دهند، گفت: این افراد می‌خواهند منابع نفتی را چپاول کنند و نخبگان را کنار بگذارند. متاسفانه در طول 8 سال فرهنگ ارتقاء پیدا نکرد. جز بیشتر شدن فقر، کوچک شدن دهک ثروتمند و بزرگ شدن دهک فقیر چیزی ندیدیم. ارزش پول به دلیل سیاست‌های غلط و سوء استفاده‌های انجام شده تا یک سوم تنزل پیدا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.