سرلیست ائتلاف اصولگرایان گفت: انقلاب اسلامی راهی شد برای آنکه جایگاه والایی برای زن مسلمان تعریف شود.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان،‌ غلامعلی حداد عادل سرلیست ائتلاف اصولگرایان در همایش بانوان ائتلاف اصولگرایان که عصر امروز(یکشنبه) برگزار شد با بیان اینکه انتخابات یک نعمت است، اظهار داشت: انتخابات دستاورد بزرگ آزادی است، استقلال هم به معنای آزادی یک ملت و یک فرد در یک کشور است که مردم آزادانه می توانند رای دهند و مشارکت سیاسی داشته باشند.

حداد عادل تاکید کرد: ملت با استقلال خود مجلس مستقلی ایجاد می‌کنند و این یک فرصت برای حضور ملت ایران در تمام عرصه‌های سیاسی است.

وی با بیان اینکه انتخابات مقوّم هویت یک ایرانی است، اظهار داشت: مردم ایران همواره بعنوان یک الگو در کشورهای منطقه شناخته می‌شوند چرا که همواره دموکراسی‌ای را عرضه می‌کنند که در قالب الگوی غربی نمی گنجد.

حدادعادل با اشاره تلاش آمریکا برای نقش آفرینی در منطقه تصریح کرد: آمریکا جز به سلطه و نفع گروه خاصی اعتقادی ندارد، این کشور نتوانست حضور مردم را در اصل انقلاب و بعد از آن انکار کند لذا مردم ایران با سلاح دموکراسی آمریکا را نشانه گرفتند.

سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به نقش بانوان در انقلاب اسلامی اظهار داشت:  در در دوران قبل از انقلاب اسلامی نگاه غربیها به زن ایرانی، نگاه به یک زن بی‌سواد بوده که همواره از حقوقش محروم بوده است، پیرو این تفکرات بود که غربی ها بی حجابی را در دوران حکومت پهلوی اول به ایران تحمیل کردند.

حدادعادل تصریح کرد: انقلاب اسلامی راهی شد برای آنکه جایگاه والایی برای زن مسلمان تعریف شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.