آثار نقاشی گروهی از هنرجویان فریبا و مریم خدابخشی در نگارخانه کمال الدین بهزاد میزبان هنردوستان است.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از سال ها پیش علاقمندان به هنرهای تجسمی جمعه ها را برای گشت و گذار در گالری های کوچک و بزرگ شهر انتخاب کرده و هر هفته با پیگیری اخبار هنری میهمان نمایشگاه ها می شوند.

نمایشگاه های نقاشی خوشنویسی چیدمان و هزار شاخه ی پر رنگ و لعاب دیگر هرکدام طرفداران خاص خود را دارد.

حالا در این بین برخی نمایشگاه ها که در روزهای دیگر افتتاح می شوند فرصت مناسبی را فراهم می اورند تا مخاطبان هنری بتوانند اوقاتشان را اینگونه سپری کنند.

نگارخانه کمال الدین بهزاد یکی از همان نگارخانه هایی است که به واسطه افتتاحییه ان که در روزی به غیر از جمعه هاست این امکان را می دهد که اغازین روز هفته را با رنگ و بوی هنر اغاز کرد.

این هفته نیز مانند سایر اوقات نگارخانه کمال الدین بهزاد میزبان یک نمایشگاه گروهی نقاشی است.
نمایشگاهی گروهی که حاصل تلاش فریبا ومریم خدابخشی و جمعی از شاگردان انهاست.

تعدد تابلوها به حدی است که هر دو سالن نگارخانه به اثار این نمایشگاه اختصاص دارد. تابلوهایی با ابعاد متفاوت و سوژه های گوناگون.

طبیعت بی جان، پرتره، فیگوراتیو ومناظر طبیعی از جمله موضوعاتی است که در کارها دیده می شود.شیوه اجرا نیز شیوه ای خاص نبوده و کارها در سبک های رئال و مدرن به نمایش در امده اند.

متریال نیز با توجه به مهارت هنرجویان از مدادرنگی و ابرنگ گرفته تا پاستل و گواش متغییر است.

هنرجویانی که در این نمایشگاه به ارائه اثار پرداختند عموما بین سه تا چهار سال است که نقاشی می کنند و البته انهایی که با سبک رئال کار کرده اند حرفه ای تر کار کرده اند.

گفتنی است این نمایشگاه تا پایان هفته در نگارخانه کمال الدین بهزاد واقع در بلوار کشاورز نبش 16 متری اذر میزبان هنردوستان است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار