سمنان؛

23 شعبه اخذ رأی در شاهرود مخصوص بانوان

142 شعبه اخذ رأی در شهر شاهرود و بخش های مرکزی، بسطام و بیارجمند نیز به ترتیب با 20، 49 و 18 صندوق اخذ رأی میزبان مردم هستند ،

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،معاون استاندار سمنان و فرماندارشاهرود با اشاره به وجود 229 شعبه اخذ رأی در شاهرود گفت: از این تعداد 23 شعبه به بانوان اختصاص دارد.
سید محمدرضا هاشمی  با بیان اینکه 142 شعبه اخذ رأی در شهر شاهرود میزبان مردم است، اظهار داشت: بخش های مرکزی، بسطام و بیارجمند نیز به ترتیب دارای 20، 49 و 18 صندوق اخذ رأی هستندو از این تعداد 184 شعبه ثابت و 45 شعبه نیز سیار هستند.
فرماندار شاهرود ضمن تأکید بر لزوم همراهی دستگاه های اجرایی در برپایی انتخاباتی باشکوه خاطر نشان کرد: هفتم اسفند متعلق به تمام مردم ایران است و دستگاه های دولتی نیز در ساعت اداری نباید هیچ گونه جانبداری از نامزد خاصی داشته باشند.
هاشمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی یادآور شد: انتخابات سرمایه گذاری انسانی است و ملت ایران با این سپرده گذاری، سود بزرگی به دست می آورند.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در سفر خود به شاهرود بیش از 20 دقیقه پیرامون این شهر و مردم آن صحبت کردند اظهار داشت: این موضوع در هیچ جای دیگری سابقه نداشته و یکی از وی‍ژگی های منحصر به فرد شاهرود است.
مقام عالی دولت در شهرستان شاهرود اضافه کرد: در شهر معلمان دین و اخلاق نباید شاهد بداخلاقی نامزدها و طرفداران آن ها باشیم ضمن اینکه شور و نشاط سیاسی باید در همه جای شهرستان حاکم باشد.
هاشمی دو نعمت ولایت و امنیت را یکی از دستاوردهای نظام اسلامی دانست و تأکید کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن پشتیبانی خود از نظام را ثابت کردند و اکنون در هفتم اسفند نیز باردیگر توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.