یک نامزد از حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان انصراف داد


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: با انصراف یک نامزد از حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان، تعداد نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دراین استان به 60 نفر کاهش یافت.
محمدرضا میرزایی افزود : حسن جورابلو نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان از ادامه حضور در انتخابات انصراف داده است.
وی اظهار داشت : به این ترتیب در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان 10 نامزد به رقابت می پردازند.
میرزایی ادامه داد: در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه 14 نامزد، در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی 22 نامزد و در حوزه انتخابیه دامغان 14 نامزد به رقابت می پردازند.
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان اظهار کرد: نامزدهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه مهلت تبلیغات دارند و از این زمان به بعد تبلیغات آنان ممنوع است.
از مجموع 109 داوطلب ثبت نام کرده در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان برای انتخابات دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی، 10 نفر در مراحل مختلف انصراف دادند و صلاحیت 39 داوطلب از سوی هیاتهای نظارت بر انتخابات استان سمنان رد شد و یا احراز نشد و در حال حاضر 60 داوطلب در چهار حوزه انتخابیه این استان به رقابت می پردازند.
استان سمنان 668 هزار نفر جمعیت دارد که 494 هزار نفر از این جمعیت واجد دادن شرایط رای هستند.
استان سمنان چهار نماینده از چهار حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد./انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.