دبیرکل انجمن‌های صنفی کارگران ایران گفت: بیکاری نخستین مشکلی است که پس از تعطیلی واحدهای تولیدی به سراغ مناطق محروم آمده و سبب به وجود آمدن مشلات زیاد فرهنگی و سیاسی در این مناطق می‌شود.

تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری مشکل عمده خراسان رضوی

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی ابوی افزود: مشکلات بخش تولید نیاز به رایزنی‌های قانونی برای رفع شدن دارند که انتظار می‌رود نمایندگان خراسان رضوی در این بخش ورود جدی داشته باشند.

وی علت تعطیلی واحدهای تولیدی را نبود حمایت واقعی عنوان کردوگفت: بیکاری نخستین مشکلی است که پس از تعطیلی واحدهای تولیدی به سراغ مناطق محروم آمده و سبب به وجود آمدن مشکلات زیاد فرهنگی و سیاسی در این مناطق می‌شود.

دبیرکل انجمن‌های صنفی کارگران ایران با تأکید بر اینکه مشکلات بسیار زیادی در حوزه اقتصاد گریبان جامعه خراسان رضوی را گرفته است، تصریح کرد: رفع کردن این مشکلات می‌تواند در توسعه متوازن استان و رسیدن به پایداری در این مقوله بسیار کمک دهنده باشد.

ابوی افزود: همچنین از خواسته‌های دیگر جامعه کارگری استان این است که در قوانین تصویبی به اقشار مختلف این بخش که حدود 40 درصد جمعیت را به خود اختصاص می‌دهند توجه داشته باشند و به بیان ساده‌تر قوانینی وضع نشوند که معاش کارگران را با سختی بیشتری همراه کند.

وی با تأکید بر اینکه اساس کار مجمع نمایندگان خراسان رضوی باید اشتغال جوانان قرار بگیرد، گفت: در صورتیکه مشکلات کنونی استان که بیشتر در حوزه اشتغال است حل شود بدون شک بسیاری از معضلات دیگر از جمله مسائل فرهنگی نیز برطرف می‌شود./س

انتهای پیام//

برچسب ها: تولیدی ، بیکاری ، تعطیلی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.