حسین ایراندوست، معلول جسمی حرکتی چنارانی، موفق به کسب رتبه اول و دیپلم افتخار بازیگری مرد سومین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین کویر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین ایراندوست، از معلولین جسمی حرکتی اداره بهزیستی چناران، موفق به دریافت رتبه اول و دیپلم افتخار بازیگری مرد سومین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین کویر شد.

در این جشنواره که به میزبانی مشهد و باحضور استانهای سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان خراسان رضوی و شمالی برگزار شد، از میان ۳۴ گروه تئاتر حاضر در جشنواره، گروه های تئاتر چناران و مشهد در حوزه کودکان و نوجوانان برگزیده جشنواره تئاتر معلولین کویر شدند.

همچنین علی اعتقادی و رضا قوی مقدم در بخش همراه بازیگر برگزیده شدند.

گروه تئاتر موسسه خیریه جامعه معلولین شهرستان چناران تحت عنوان گروه تئاتر "امرداد” کار خود را از سال جاری و با مشارکت موسسه خیریه جامعه معلولین و اداره بهزیستی چناران و به کارگردانی مهدی دلدار آغاز کرد. از این گروه ۸ نفره (۷ نفر آقا و یک نفر خانم) تعداد پنج نفر از آنها معلول هستند.

نام نمایش اجرایی گروه تناتر "امرداد” در جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین کویر، ” قصه پادشاه سرزمین قصه ها” می باشد. این قصه در خصوص داستان پسر بچه کنجکاوی است که داستان های قصه ها را دستکاری می‌کند طوریکه چوپان دروغگو در قصه جادو می کند شبیه غول چراغ جادو و بالعکس غول چراغ جادو مثل چوپان دروغگو دروغ سر می دهد  

انتهای پیام//س

برچسب ها: معلول ، تئاتر ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار