سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: جوانان از هر قشر دیگری نسبت به استقلال کشور حساس‌تر هستند.

جوانان از هر قشر دیگری نسبت به استقلال کشور حساس‌تر هستند
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در همایش جوانان فاطمی ائتلاف اصولگرایان که عصر امروز(دوشنبه) برگراز شد، اظهارداشت: یکی از خصوصیات جوانان، آرمانگرایی است که اگر بخواهیم این آرمانگرایی را در سطح ملی تحلیل کنیم به استقلال‌طلبی می‌رسیم.

وی افزود: جوانان در مقایسه با هر قشر دیگری نسبت به استقلال کشور حساس‌تر هستند و وقتی ببینند استقلال کشور به خطر افتاده پا به میدان می گذارند، همانطور که ما نمونه آن را در دفاع مقدس دیدیم .

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به ارتباط امام (ره) با جوانان اظهار داشت: پس از سرنگونی رژیم پهلوی که ویژگی اصلی آن مستقل نبودن کشور بود، جوانان انقلابی انقلابی عظیم را برپا کردند چرا که حضرت امام (ره) رابطه بسیار خوبی در طول انقلاب با جوانان داشتند .

حدادعادل با اشاره به انتخابات پیش رو و حمایت BBC از برخی داوطلبان افزود: در همین انتخابات هم BBC در حال برنامه‌ریزی برای دخالت است و به انتخابات ما توجه ویژه‌ای دارد، این شبکه تلاش دارد القا کند که مردم در انتخابات خبرگان به آیات ‌جنتی،‌ مصباح یزدی و یزدی رای ندهند اما در مقابل از کسانی که توسط BBC حمایت می‌شوند باید توضیح خواست که چرا BBC و انگلیس از شما حمایت می کنند و چهره محبوب آنها شده‌اید.

وی در پایان تصریح کرد: انگلیس به دنبال مهندسی انتخابات در کشور است .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.