امام جمعه قلعه‌رئیسی حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را از مهم‌ترین اهداف ملت ایران دانست و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات نماد وحدت، و اراده ملی مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در جمع دانش‌آموزان در دبیرستان شهید دانشخواه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان نقش مهمی در انتخابات دارند، اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان در هر مکان و موقعیتی که باشند نقش بسیار چشم‎گیر و پررنگی در آینده کشور دارند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی بیان کرد: مشارکت مردم در انتخابات به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های یک حکومت مردمی و قدرتمند است که خوشبختانه از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم با حضور در صحنه‌های مختلف به ویژه انتخابات قدرت نظام اسلامی را به خوبی به نمایش گذاشته‌اند.

وی حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را از مهم‌ترین اهداف ملت ایران دانست و افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات نماد وحدت و اراده ملی مردم است.

صلواتی با بیان این‌که مردم باید در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کرد: انتخابات نقش مهمی در آینده کشور دارد و حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی با تاکید بر حفظ حرمت ایام فاطمیه اظهار داشت: به دلیل قرار گرفتن در ایام فاطمیه کاندیداهای انتخاباتی از هوادارن خود بخواهند حرمت این ایام را نگه دارند
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.