معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت : احزاب دارای پروانه فعالیت در استان قزوین 20 حزب است و 15 حزب نیز در استان پرونده دارند اما هنوز مجوز نگرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ایوب رحیمی افزود:  از احزاب و گروه‌های سیاسی که در استانداری پرونده دارند اما هنوز مجوز دریافت نکرده‌اند، تقاضا داریم هرچه سریع‌تر نسبت به أخذ مجوز اقدام کنند.

وی اضافه کرد: همچنین 13 تشکل سیاسی نیز در استان قزوین فعالیت می‌کنند که فاقد پروانه و مجوز هستند و از این گروه‌ها نیز درخواست داریم مسیر قانونی را طی کرده و با أخذ مجوزهای لازم فعالیت رسمی در این استان داشته باشند.

رحیمی با اشاره به استمرار برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی احزاب و گروه‌های سیاسی استان قزوین خاطرنشان کرد: تاکنون جلسات خوبی با حضور احزاب سیاسی این استان برگزار شده که نتایج خوبی نیز داشته است.

وی یادآور شد: چندین جلد کتاب در مورد مسائل سیاسی و احزاب بین گروه‌ها و احزاب سیاسی استان قزوین توزیع شده و علاوه‌بر آن نیز دو جلد کتاب آمایش سرزمین این استان به منظور بهره‌برداری احزاب و همکاری آنان در پیشرفت استان قزوین در اختیارشان قرار گرفته است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار