مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان ،اعلام کرد: طرح هادی در ۴۶ درصد روستاها ی بالای 20 خانوار استان زنجان اجرا شده است.



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ احمد حاجی زاده گفت: بنیاد مسکن بر اساس برنامه پنجم موظف به اجرای طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار است که در استان زنجان تعداد آنها 730 روستا میباشد.

وی افزود: به علت کمبود اعتبارات طرح هادی تاکنون در ۳۳۷ روستای استان معادل ۴۶ درصد اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان با یادآوری اینکه در برنامه ششم در تمام روستاهای استان زنجان ،طرح هادی اجرا می‌شود،تأکید کرد: اجرای طرح هادی از سال ۸۴ شروع‌و تاکنون این طرح در حد قابل قبولیدر استان اجرا شده است.

حاجی‌زاده افزود:  اجرای طرح هادی و افزایش امکانات در روستاها باعث ماندگاری روستاییان در روستاها می‌شود و در این میان بنیاد مسکن بر تحقق این مهم در روستاها تأکید جدی دارد.

وی به سنددار کردن واحدهای روستایی در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر از ۸۲ هزار و ۴۵۰ واحد مسکن روستایی در استان حدود ۴۸ هزار و ۶۶۹ واحد مسکونی معادل ۵۹ درصد سنددار شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان با بیان اینکه این استان در تهیه و اجرای طرح‌های هادی در روستاها نسبت به میانگین کشور وضعیت خوبی دارد،تصریح کرد: در اجرای طرح هادی همکاری روستاییان بسیار خوب است.

انتهای پیام/
برچسب ها: روستاها ، طرح هادی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.