عضو شورای اسلامی شهر تهران به نمایندگانی که وارد مجلس می‌شوند، گفت: از هر طیف و گروهی که هستند نگاه خود را نسبت به کانون وکلا اصلاح کنند و از این ظرفیت کارشناسی بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی صابری عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مناسبت سالروز استقلال کانون وکلای داخلی مرکز اظهار داشت: تقارن روز انتخابات مجلس با سالروز استقلال کانون وکلا به عنوان یک حسن تصادف است.

وی با بیان اینکه نظام مستقر در کشور ما جمهوری اسلامی است و جمهوریت لوازمی دارد که یکی از آن‌ها انتخابات است، افزود: دموکراسی اگر بهترین نوع حکومت برای بشر نباشد دست کم بهترین نوع شناخته شده حکومت تا به امروز بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به نمایندگان منتخب مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: در برابر تضییع حقوق ملت بایستند و زیر بلیت کسی نباشند.

صابری با بیان اینکه در کانون وکلا بیش از 500 قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور حضور دارند، تصریح کرد: این میزان 10 برابر قضات فعلی دیوان است در حالی که بیش از هزار نفر دارنده مدرک دکترای حقوق در کانون وکلا عضو هستند و با چنین ظرفیتی کانون می‌تواند در قانون گذاری به کمک مجلس بیاید.

وی به نمایندگانی که وارد مجلس می‌شوند، تاکید کرد: از هر طیف و گروهی که هستند نگاه خود را نسبت به کانون وکلا اصلاح کنند و از این ظرفیت کارشناسی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار