مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون مصرف بنزین 5.6 دهم درصد و گاز سی.ان.جی 3.2 دهم درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،ابوالفضل روح الهی  با بیان اینکه این شرکت برای تامین سوخت خودرو ها در روز برگزاری اتخابات آمادگی کامل دارد،افزود: پیش بینی می شود تا روز اجرای انتخابات میزان مصرف سوخت خودروها بیش از چهار درصد دیگر افزایش داشته باشد.
وی بیان کرد: از مجموع بیش از 500هزار لیتر بنزین که به صورت روزانه در استان توزیع می شود بیش از 200هزار لیتر مربوط به شهر یاسوج است.
روح الهی با بیان اینکه فراورده های نفتی از طریق 28مجاری عرضه و از سوی 116نفت کش به صورت روزانه در استان توزیع می شود عنوان کرد: این فرآورده ها از پنج استان بوشهر، ماهشهر، اصفهان، اهواز و آبادان تامین می شود.
وی عنوان کرد: از آغاز امسال تاکنون بیش از هشت میلیون فرآورده نفتی درکهگیلویه و بویراحمد توزیع شده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال 4/10درصد رشد داشته است.
وی میزان توزیع نفت گاز را 130میلیون و 500هزار لیتر ،نفت سفید حدود 22میلیون لیتر،نفت کوره سه میلیون و800هزار لیتر،گاز مایع 29هزار و300تن اعلام کرد.
وی از اضافه کردن 7جایگاه به تعداد جایگاه های سوخت در استان خبرداد و گفت: واگذاری فرایندهای تامین و توزیع فرآورده ها به برندهای دارای صلاحیت و بخش خصوصی از دیگر برنامه های استان است.
انتهای پیام /
برچسب ها: مصرف ، بنزین ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.