نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراجمد گفت: حماسه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات نمایش وفاق و اقتدار ملی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حجت الاسلام زمانی افزود:حضور پرشور همه احزاب و گروه های سیاسی و اقشار مختلف مردم برای تعیین سرنوشت سیاسی تجلی پایبندی به آرمان های شهیدان، امام راحل و اعلام وفاداری به نظام جمهوری اسلامی است.
وی با یادآوری تلاش دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای فاصله انداختن بین مردم و انقلاب از طریق حضور در صحنه های سیاسی تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی آگاهانه با حضور در پای صندوق های رای ضمن تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان خواهند داد.
زمانی ابراز کرد: ایجاد اختلاف بین نخبگان، تشویش اذهان به ویژه در مسائلی مانند تایید صلاحیت ها و تلاش برای کاهش حضور مردم در صحنه های سیاسی از حربه های دشمن برای ضربه زدن زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است که به فضل خداوند متعال و همت مردم ناکام خواهد بود.
وی اظهار کرد:انتخابات استفاده از خردجمعی برای برای گزینش افراد صالح در حاکمیت نظام مردم سالاری دینی است.
وی با اشاره به اجتماعی بودن دین مبین اسلام افزود: استفاده از نظر جمعی در هر کاری به دلیل سنجش پیامدهای آن تصمیم از منظرهای متفاوت دارای اهمیت زیادی است که موفقیت در اداره کشور را به دنبال دارد.
مردم استان 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد از میان دو نامزد انتخابات این دوره یک نفر را به عنوان نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری انتخاب خواهند کرد.
مردم این استان سه نماینده راهی بهارستان می کنند.
انتهای پیام /
برچسب ها: مشارکت ، انتخابات ، اقتدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.