مهدی جاوید برای مذاکره با مسوولان باشگاه بانک بیروت فردا عازم لبنان است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با پایان جام ملت های فوتسال آسیا مهدی جاوید بازیکن ملی پوش و خوش تکنیک تیم فوتسال گیتی پسند به مذاکرات اولیه تیم بانک بیروت لبنان پاسخ مثبت داد.

در همین راستا جاوید فردا برای مذاکرات رسمی و توافق نهایی  عازم لبنان است با توجه به شرایط به تظر میرسد پیوستن این بازیکن به بانک بیروت حتمی باشد.

گفتنی است: پیش از این نیز باشگاههای خارجی پیشنهاد همکاری متعددی برای جذب جاوید داده بودند و در دوره گذشته جام باشگاه‌های آسیا که در اصفهان با قهرمانی تاسیسات‌دریایی ایران به پایان رسید نیز در این تیم لبنانی حضور داشت.

عراقی زاده: جاوید را قرضی به بانک بیروت دادیم/ از بازکن با تجربه تیم دست نمی کشیم

قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: زمینه توافق مهدی جاوید و باشگاه فوتسال لبنان بانک بیروت را با توجه به خواسته مسوولان تیم لبنانی فراهم آوردیم و طی آن قرار شد که جاوید در مدت پلی آف لیگ فوتسال این کشور در اختیار لبنان بانک باشد اما فقط به صورت قرضی.

زیرا مدت زیادی از قرارداد جاوید مانده است و ما هم قصد از دست دادن این بازیکن با تجربه را نداریم و از سوی دیگر به منظور اجرایی شدن اهداف سال آینده گیتی پسند در  لیگ برتر حضور جاوید الزامی است.

با پایان رقابت هلی پلی آف جاوید به ایران بازمی کردد تا برای لیگ برتر همراه با تیم آماده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار