جدال های حساس گروه دو با صعود دانشگاه تهران و شهرداری ساوه به مرحله بعد و سقوط کشاورز قزوین به لیگ دسته دوم به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پایانی لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری چهار دیدار همزمان و راهیابی دانشگاه آزاد تهران و شهرداری ساوه به دور دوم پیگیری شد.
 
جدال رسالت و شاهد که برای متمول های کرمانی تشریفاتی و شاهد نیز از این بازی تنها یک تساوی نیاز داشت در حالی که قرار بود همانند دیگر بازی ها با نیم ساعت تاخیر آغاز شود اما با چند دقیقه تاخیر سوت خورد.

در دقایق ابتدایی شاهدی ها حملات خوبی را ساماندهی کردند اما این رسالت بود که با اشتباه بازیکن شیراز توپ را به دروازه این تیم چسباند. چند دقیقه بعد شاهد با یکی دو حمله از روی ضربه کرنر به گل رسید تا بازی به تساوی کشیده شود اما بار دیگر و در دقایق پایانی کرمانی ها باز هم از اشتباه حریف استفاده کردند تا به گل دوم خود برسند و نیمه را با برتری ذو بر یک به رختکن بروند.

اما نیمه دوم با اداره بازی توسط کرمانی ها آغاز شد ولی 5 دقیقه مانده به پایان شاهد توانست به گل دوم توسط شماره چهارده اش دست یابد تا نتیجه نهایی دو دو باشد و شاهد با یک امتیاز این بازی خیال خود را از ماندن در لیگ دسته اول راحت کند.
 
اما 3 دیدار حساس و جذاب که تکلیف صعود کنندگان را مشخص می کرد را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم:
 
بازی دانشگاه آزاد تهران و کشاورز قزوین که برای دانشگاه آزاد از اهمیت خاصی برخوردار و بود و در صورت نتیجه نگرفتن در این دیدار ممکن بود از صعود باز ماند در حالی آغاز شد که قزوینی ها نیم نگاهی به کرمان و بازی زود تر شروع شده رسالت و شاهد داشتند تا شکست پرگل شاهد و برتری حداقلی خودشان مقابل دانشگاه کار غیر ممکن را ممکن کنند و در لیگ دسته اول بمانند اما این تفکر ابتدا با گلزنی شاگردان قاضی که از کمک حسین شمس استفاده می کند به خطر افتاد اما در ادامه شاگردان عبداللهی توانستند بازی را به تساوی بکشانند تا کور سوی امیدی به ادامه بازی داشته باشند ولی تهرانی ها که به این برد نیاز داشتند نیمه نخست را با گلزنی به پایان رساندند تا نتیجه دو بر یک به سودشان در این نیمه پایان کار باشد.
 
اما در آغاز نیمه دوم که قزوینی ها با توجه به اتمام بازی کرمان و تساوی رسالت و شاهد دیگر از لیگ دسته اول خداحافظی کرده بودند با غیرت و برای حفظ آبرو به میدان رفتند اما پس از دقایقی دوام نتوانستند حملات دانشگاه را خنثی کنند تا چند گل دریافت کرده و تیم خود را آشفته ببینند اما در ادامه حملاتی را ساماندهی کردند و تنها دو گل از گل های خورده را جبران کردند تا نتیجه نهایی شش سه باشد و دانشگاه به مرحله نهایی برسد و کشاورز قزوین نیز به لیگ دسته دوم سقوط کند.
 
جدال حساس و نفس گیر چکاد شهریار و زاگرس خوزستان به میزبانی چکاد که دیداری تشریفاتی برایش بود اما زاگرسی ها به بردی پرگل تر نسبت به شهرداری ساوه نیاز داشتند علی رغم تمامی حرف و حدیث ها به خوبی برگزار شد. نیمه نخست این دیدار با تمامی افت و خیز هایش با یک گل به سود زاگرس به اتمام رسید. نیمه دوم نیز دوباره زاگرسی ها با گلزنی اختلاف را به دو گل رساندندو ادامه بازی که بسیار درگیرانه و سخت بود با پنج خطا شدن دو تیم کمی به چالش کشیده شد و در ادامه چکاد توانست به گل نخست خود برسد تا اختلاف به یک گل برسد؛ در این میان نیز زاگرس یک پنالتی نقطه دو و چکاد دو پنالتی دو نقطه دوم از دست دادند تا تلاش ها تا به همین جا ختم شود و زاگرس با برتری دو بر یک؛ به بی تلخ ترین و بی فایده تیرن بردش دست یابد.
 
اما شهرداری ساوه در سالن فجر این شهر میزبان پاژ مشهدی بود که با تاخیر پروازش، تقریبا ساعتی مانده به بازی به ساوه برسد تا با تمام استرس به این دیدار پای بگذارد اما با تمام این حرف ها بازی را خوب آغاز کرد اما نتوانست این شروع خوب را ادامه دهد و با حملات گسترده ساوجی ها سه گل در نیمه نخست دریافت کردند و چندین حملات این تیم به دیرک دروازه مشهد برخورد کرد اما بازی محکم و جان دار مشهد ادامه داشت اما موفق به ثمر رساندن گل نمی شدند. نیمه دوم نیز با حملات مشهدی ها آغاز شد و چندین موقعیت برای هر دو تیم ایجاد شد که در میان ساوه به گل چهارم رسید اما مشهدی ها که بازی را از دسته رفته می دیدند از سیستم پنج صفر استفاده کردند و در یکی از این موقعیت ها توپ را به تیر دروازه کوبیدند و در صحنه ای دیگر موقعیتی عالی برای گلزنی را از دست دادند تا بازی با نتیجه چهار صفر ادامه یابد و اما بازی درگیرانه منجر به اخراج بازیکن پاژ شد و در این میان ساوه به دو گل دیگر رسید.
 
ادامه بازی نیز برای مشهدی ها فایده ای نداشت تا دو گل دیگر نیز دریافت کنند و موفق به گلزنی نشوند تا این بازی با نتیجه هشت برصفر به اتمام برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار