سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی این تیم مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا ازعملکرد بازیکنانش و تداوم شکست ناپذیری تیمش ابراز خوشالی کرد.

خوشحالی انریکه از تداوم رکورد شکست ناپذیری بارسا
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شب گذشته شاگردان لوئیس انریکه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند با دو گل لیونل مسی آرسنال را شکست دهند و به رکورد 33 بازی بدون شکست دست یابند.

 پس از این مسابقه لوئیس انریکه به خبرنگاران گفت: همه چیز این مسابقه را از همان ابتدا می پسندم.ما مدت زمان زیادی توپ و میدان را در اختیار داشتیم، بسیار خوب دفاع کردیم و به خوبی از پس ضد حملات آرسنال برآمدیم.

وی افزود: آنها یکی از بهترین تیم  های جهان در ضد حملات هستند، اما ما از پس آنها برآمدیم، بازی را متعادل نگه داشته و سپس آن را به نفع خود برگرداندیم.

من همه چیز امشب را دوست داشتم و ما برندگان شایسته ای بودیم. ما با فشار آرسنال در نیمه دوم واقعا خوب مقابله کردیم و بازیکنان من در کل بازی موفق بودند.

انریکه در مورد کارت زرد پیکه و خطای او روی دنی ولبک نیز گفت" عمدی در کار نبود.پیکه مجبور شد خطا کند،به هیچ وجه در آن صحنه عمدی وجود نداشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار