منچسترسیتی در خانه دیناموکیف به پیروزی ۳بر۱ دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارشنبه شب در یکی دیگر از مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دیناموکیف در ورزشگاه المپیک کیف با قضاوت آنتونیو متیو میزبان منچسترسیتی بود.

منچسترسیتی که در این فصل بالاخره توانسته بود در گروه خود صدرنشین شود و به قرعه آسان تری برسد، از همان ابتدا مقابل حریف اکراینی سرتر نشان داد.

یاران پیگرینی که در لیگ برتر شرایط خوبی ندارند و یکشنبه نیز با نتیجه ای سنگین مقابل چلسی شکست خوردند و از جام حذفی کنار رفتند، در نیمه اول توپ و میدان را در دست گرفتند و با درخشش ستارگان هجومی خود، به دو گل ارزشمند رسیدند.

ابتدا در دقیقه ۱۵، آگوئرو روی پاس توره دروازه تیم اکراینی را باز کرد، سپس پیش از پایان نیمه اول، سیلوا ضربه مهلک بعدی را به تیم میزبان وارد کرد تا شرایط برای دیناموکیف سخت تر شود. این بار استرلینگ ساخت و سیلوا در دقیقه چهلم گل دوم را زد تا سیتی با روحیه ای خوب به رختکن برود.

در دقیقه ۵۹، بویالسکی یکی از گل های خورده را جبران کرد تا امیدهای دیناموکیف اندکی زنده شود. ولی این پایان کار نبود و باز هم منچسترسیتی بازی را در دست گرفت و ضربه نهایی را در دقیقه آخر به دیناموکیف زد تا عملاً تیم حریف اندک شانسی برای بازی برگشت داشته باشد. یایا توره در دقیقه ۹۰ گل سوم را به ثمر رساند.

به این ترتیب، سیتی با کسب پیروزی ۳-۱ در خانه حریف، گام بلندی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی برداشت.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار