در نشست مشترک مدیریت ارشد استان و نمایندگان قرارگاه خاتم الانبیاء توافقاتی پیرامون اجرای طرح های مختلف صورت گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ استاندار کرمانشاه گفت : این طرح ها در حوزه نفت و گاز، اکتشاف ،استخراج و بهره برداری از معادن و اجرای پروژه های عمرانی شهری، طرح توسعه و ترمیم باند فرودگاه کرمانشاه است که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر رازانی با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء بازویی توانمند برای توسعه کرمانشاه است گفت : امیدواریم با حضور گسترده مجموعه های توانمندی همچون قرارگاه خاتم الانبیا‌ء در ماه های آینده شاهد رونق چشمگیر پروژه ها و طرح های عمرانی در استان باشیم تا با فراهم شدن زمینه اشتغال بیشتر موجبات خوشحالی مردم کرمانشاه را فراهم کنیم.

وی در ادامه افزود: بر اساس توافقات به عمل آمده از مدتی قبل تیم های مطالعاتی و اجرایی قرارگاه در کرمانشاه مستقر شده اند و فعالیت های خود را در حوزه های مختلف آغاز کرده اند. مدیریت ارشد استان نیز تمام توان خود را در زمینه تسهیل روند اجرای این پروژه ها و تامین منابع اعتباری آن ها به کار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای طرح راه آهن کرمانشاه - خسروی در توسعه اقتصادی منطقه اظهار کرد: با تلاشها و رایزنی هایی انجام گرفته امیدواریم این طرح که توسط قرارگاه خاتم در حال انجام است شتاب بیشتری به خود بگیرد.

دکتر رازانی با تاکید بر این نکته که روند اجرای تونل قطار شهری نباید به بهانه تعطیلات نوروزی عقب انداخته شوداظهار کرد: مردم از مشاهده فعالیت های عمرانی بزرگ در سطح شهر خوشحال می شوند زیرا توسعه و رونق اقتصادی را به دنبال خود دارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.