زنجان؛

شوق نخستین تجربه برای 4 هزار و 755 دانش آموز زنجانی

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 4 هزار و 755 دانش آموز در استان زنجان رای اولی هستند که می توانند در انتخابات هفتم اسفند ماه مشارکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مرتضی تمجیدی گفت : نقش مهم و اساسی مردم در نظام اسلامی و مدیریت آن ، مهمترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی است که به برکت آن ملت بر سرنوشت خود حاکم شده است .

وی افزود : در اولین روزهای سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی ، بار دیگر فرصتی فراهم شده است تا مردم همیشه در صحنه ایران همیشه سرفراز، در سرنوشت خود و انقلاب اسلامی نقشی تعیین کننده و اساسی داشته باشند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه دانش اموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی نقش مهمی در برگزاری باشکوه انتخابات دارند ، گفت : یکی از شش عرصه تربیتی دانش آموزان در سند تحول بنیادین ، عرصه تربیت سیاسی و اجتماعی است و دانش آموزان رای اولی با حضوری آگاهانه در انتخابات نقش خود را در ساختن فردای بهتر ایران اسلامی ایفا خواهند نمود .

تمجیدی  افزود : 4 هزار و 755 دانش آموز در استان زنجان رای اولی هستند که می توانند در انتخابات هفتم اسفند ماه مشارکت کنند و نمایندگان مورد نظر خود را انتخاب نمایند که حضور این دانش آموزان در پای صندوق های رای ، موجبات افزایش شور و نشاط در جامعه خواهد بود.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: شوق ، نخستین ، دانش آموز ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.