استاندار اردبیل بر تامین و تجهیز زیرساخت های ورزشی و برنامه ریزی برای میزبانی مسابقات ورزشی آسیایی در استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید خدابخش در جلسه شورای عالی ورزش های همگانی و قهرمانی استان اردبیل گفت: اردبیل در حوزه ورزش به عنوان استانی اسطوره پرور شناخته شده و این استان باید به تناسب آوازه اش برای میزبانی چند رویداد ورزشی آسیایی آماده شود.

وی افزود: قهرمانان جهانی ورزش اردبیل نه تنها برای استان بلکه برای کشور اعتبار کسب می کنند از این رو باید امکانات و زیرساخت های ورزشی استان از وزارت ورزش و جوانان و منابع دیگر تامین شود.

استاندار اردبیل با اشاره به دور از دسترس و غیر قابل استفاده بودن برخی از استخرها یا سالن های ورزشی احداث شده در مناطق مختلف استان، دقت در مکان یابی اجرای طرح های ورزشی و صرف به جا و بهینه بیت المال را در این خصوص خواستار شد.

خدابخش با اشاره به ظرفیت بالای دریاچه شورابیل در جذب گردشگر بر تکمیل طرح جاده سلامت اطراف آن دریاچه تا سوم خرداد سال آینده برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی با خانواده تاکید کرد.

وی همچنین توسعه مسابقات ورزشی کشوری به میزبانی استان اردبیل به منظور تامین سلامت و ترویج روحیه تعاون و همراهی در مردم، توجه به ترویج و توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی، ایجاد رشته های ورزشی نو به تناسب تنوع رشته های ورزشی جهان، توجه به ورزش نونهالان و خردسالان به عنوان مدال آوران آینده ورزش استان و تامین زیر ساخت های ورزشی جهت جذب گردشگر خارجی و اقتصادی شدن توریسم استان را خواستار شد.

استاندار اردبیل نسبت به تامین اعتبار لازم برای تجلیل و تکریم قهرمانان و مدال آوران ورزشی استان قول مساعد داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این جلسه از تلاش برای آماده سازی جاده سلامت اطراف دریاچه شورابیل با همکاری شهرداری اردبیل برای اردیبهشت سال آینده و آماده افتتاح شدن سالن های جنبی سالن ورزشی شش هزار نفری اردبیل برای دیدارهای ورزشی بزرگ از جمله مسابقات والیبال خبر داد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.