سناریوی تخریب ، تهمت وافترا به سپاه و بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام گفت : درآستانه برگزاری دو انتخابات حساس سناریوی ” تخریب ” توسط افراد ” نفوذی” درکشورکلید خورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن گوهری در گرامیداشت یاد وخاطره ۶۳۰ شهید شهرستان تربت جام افزود: افراد "نفوذی” دراین سناریوی ” تخریب "با تهمت و افترا به "سپاه وبسیج” و ادعاهایی ازقبیل «فعالیت های حزبی و انتخاباتی»به دنبال منافع شخصی و حزبی خود هستند.

وی گفت : شهدای گرانقدر در دوران جنگ و باران موشک نگذاشتند خدشه ای در اراده آهنین ملت درتعیین سرنوشت شان و رأی به جمهوریت نظام وارد شود و همنوا با ملت اسلامی جان خود را در دفاع از آرمان های امام (ره) نثار کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام برشرکت گسترده مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری وشورای اسلامی تأکیدکرد وافزود : مردم وفادار با اقتدا و اتکا به قدرت شهدا؛ درتعیین سرنوشت ایران اسلامی به افرادی”اصلح” با معیاراطاعت محض از ولایت ، دیانت ، شجاعت ، متانت ، تعهد ، تخصص وحامی مستضعفان رأی بدهند.

گوهری با اشاره به این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سه هزار صندلی با پست های مهم در قوای” مجریه ، قضائیه و مقننه ” برای خدمت وجود دارد خاطرنشان کرد : برای استحکام نظام به ازای هر صندلی مسئولان ۷۳ شهید از مجموع ۲۱۹ هزار شهید فدای اسلام و انقلاب شده است و باید مدیران و وکلای مجلس در « شعار و عمل » طوری رفتار کنند که شرمنده خون شهدا نشوند.

وی با اشاره فرمایش رهبر معظم انقلاب که” مجلس مرعوب آمریکا مملکت را بدبخت می کند" تصریح کرد : مجلسی که نگاه دوستانه به استکبار جهانی دارد، مجلس ضعیف، ترسو، منزوی و مرعوب دشمن است ، مجلس متکی به نیروهای ارزشی وانقلابی ، مجلسی قوی ، هوشمند برگرفته از تفکر شهادت طلبی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام تأکید کرد : برگزاری نشست های روشنگرانه برای شرکت گسترده وبا بصیرت مردم ولایتمدار در پای صندوق های رأی و انتخاب "اصلح” در راستای حفظ عزت ، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هرگونه تبلیغ له یا علیه کسی ارجع است و سپاه مفتخر به انجام این رسالت عظیم می باشد.

انتهای پیام//

برچسب ها: تخریب ، افترا ، سپاه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.