رئیس شورای اداری چاروسا گفت: این شهرستان آماده برگزاری انتخابات فردا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حیات پرواز با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات نماد عزت و افتخار ایران اسلامی است، اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های یک حکومت مردمی و قدرتمند است و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون مردم کشورمان همیشه در صحنه‌های مختلف حضور داشتند.

وی افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات هفتم اسفندماه و برگزیدن فردی اصلح نماد بصیرت مردم انقلابی کشور است.

رئیس شورای اداری چاروسا انتخابات را نماد و مظهر جمهوریت نظام خواند و گفت: برگزاری انتخابات و حضور گسترده مردم در این عرصه، نشان از مردمی بودن نظام دارد.

پرواز با بیان اینکه 28 صندوق اخذ رای برای هفتم اسفندماه در چاروسا آماده شده است، یادآور شد: برای مشخص شدن اعضای شعب اخذ رای از افراد متدین با سلایق گوناگون و باتجربه استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: از 28 صندوق اخذ رای، 6 صندوق به صورت ثابت در شهر قلعه رئیسی، یک صندوق در دهستان جاورده و 22 صندوق به صورت سیار در روستاهای چاروسا رای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

رئیس شورای اداری چاروسا به وجود نیروی انسانی و عضو شعب اشاره کرد و ادامه داد: 170 عضو شعب و کاربر، 320 نفر اعضای هیئت نظارت و 70 بازرس کار برگزاری انتخابات را به عهده دارند.

پرواز از آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور در چاروسا خبر داد و گفت: همه عوامل برای برگزاری این انتخابات آماده هستند.
انتهای پیام /
برچسب ها: چاروسا ، انتخابات ، شعب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.