فرمانده ‌انتظامی استان ‌اردبیل گفت: بیش از 3 هزار و 518 پلیس محافظت و مراقبت از صندوق آرا را در هفتم اسفندماه انجام می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار ابراهیم کریم‌خانی افزود: در بیش از یک‌هزار و 236 شعبه اخذ رأی که در هفتم اسفندماه برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در سطح استان پیش‌بینی و تدارک دیده شده بیش از 3 هزار و 518 پلیس و مأمور انتظامی تلاش می‌‌کنند تا امنیت و آرامش انتخابات را تأمین کنند.

وی گفت: در کنار نیروی انتظامی سایر نیروهای نظامی و انتظامی نیز حاضر هستند تا بستر مشارکت بالای مردم در انتخابات با شکوه هفتم اسفندماه فراهم آید.

سردار کریم خانی از تأمین امنیت عمومی و ترافیکی اردبیل در روز انتخابات خبر داد و گفت: برای اینکه حضور حماسی ملت ایران را در روز سرنوشت‌ساز هفتم اسفندماه شاهد باشیم و بسیاری از توطئه‌های دشمنان نیز خنثی شود، تلاش جدی بر تأمین امنیت، آرامش و صلابت واقعی انتخابات است که با هماهنگی و همکاری سایر نهادها انجام شده و پلیس نیز به وظیفه خود عمل می‌کند.

وی برخورد با هرگونه تخلفات و قانون‌شکنی را با همراهی مراجع قضایی و تأکید دادستانی اردبیل یادآور شد و افزود: نیروی انتظامی تا آخرین لحظه انتخابات و شمارش آرا تلاش می‌کند تا زمینه و بستر تأمین امنیت واقعی، مناسب و مطلوب انتخابات هفتم اسفندماه را تأمین و تضمین کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، محافظت ، پلیس ، صندوق ، آرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.