حماسه حضور و همدلی

هفتم اسفند،جلوه گاه صمیمیت و صلابت

حضور پرشور و شکوه آحاد مردم در جای جای ایران اسلامی بویژه در کهگیلویه وبویراحمد نمایش جلوه خوبی از صمیمیت و صلابت مردم آرمانی و انقلابی ایران اسلامی در هفتم اسفند سرنوشت ساز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پس از گذشت ماهها و روزها انتظار، روز هفتم اسفند ماراتن انتخاب و همدلی در پایان یک رقابت حماسه ساز و افتخار آفرین،اینک با مشارکت حداکثری مردم یک یوم الله بزرگ دیگر را به تقویم پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی افزوده است.
رنگین کمان آرمان گرایی ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور سلایق مختلف در پای صندوق های رای، آنگاه که من و تو ما می شویم،در هفت اسفند چه نمایش غرورآفرینی برای ایران
زمین و چه تصویر یاس آفرینی برای بدخواهان نظام اسلامی است.
پیرزن بویراحمدی با دست لرزان و عصا بدست میان صف با شناسنامه رنگ و رو رفته در انتظار رای دادن است.
بیگم خاتون با وجود شرایط نامساعد جسمی خوشحال است جزو اولین نفرهاست که رای می دهد.
پیرمرد سالخورده گچسارانی که به گفته خودش در در 37سال گذشته در همه انتخابات شرکت کرده است ، معتقد است شرکت در تعیین سرنوشت توفیق بزرگ الهی است که همه آحاد جامعه از غنی و فقیر، روستایی ، شهری، کارگر ،کشاورز و کارمند در آن سهیم می شوند.
موسی نیکبخت افزود: امروز من رای می دهم و مسئولیت مهمی را بر عهده نماینده منتخب می گذارم که باید در قبال آن احساس مسئولیت کند.
محمد صالح 62 ساله در محل یک شعبه اخذ رای در دهدشت، رای دادن را عمل به تکلیف می داند و می گوید : از نماز صبح تاکنون در انتظار بازگشایی صندوق بودم و از این که جزو نخستین افراد رای دهنده بودم خوشحالم .
انطرف تر صندوق آمدن عروس و دامادی دم بخت حال و هوای دیگری به صندوق می دهد.
عبدالله روهنا و شادی بناری این زوج که پیوند زناشویی خود را هفتم اسفند آغارکرده اند در صندوق اخذ رای مدرسه تیزهوشان یاسوج رای خود را جزو اولین نفرها به صندوق انداختند.
این زوج جوان ترجیح دادن منافع ملی و کلان جامعه برای مسایل سیاسی، گروهی و شخصی را از مهمترین توقعات خود از نماینده و مجلس آینده ذکر کردند.
هم اکنون صندوق های رای در جای جای کهگیلویه وبویراحمد نماد شور وشعور مردم آگاه این خطه همیشه در صحنه است.
شور و شعور ملت فهیم و حماسه آفرین ایران اسلامی در هفتم اسفند با نمایش زیبایی از وحدت و همبستگی ملی در قالب مشارکت حداکثری،برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان و پرافتخار خود خواهند افزود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشارکت مردم در پای 771 شعبه اخذ رای را خیرکننده دانست و افزود: این افتخار بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی است.
سید موسی خادمی اظهار داشت : 20 هزار نفر کار برگزاری انتخابات دراین استان را به عهد دارند.
وی گفت: بیش از 500 هزار نفر واجد شرایط رای هستند و 51درصد صندوق های رای در مناطق روستایی مستقر هستند.
چه زیبا می شود این نمایش وحدت آفرین هفتم اسفند که تداعی این سروده زنده یاد قیصرامین پور برای جمع شدن ها و با هم بودن مان در این روز به یادماندنی است:
این من تو حاصل تفریق ماست/ پس توهم بامن بیا تا ما شویم/
حاصل جمع تمام قطره ها / می شود دریا، بیا دریا شویم/
روز هفتم اسفند هر برگ رای ما تیری به سوی دشمن است و صف های جمع من تو چه زیبا دشمن شکن ما خواهد شد.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.