با وجود نزدیک شدن به پایان زمان رای گیری صفوف و زنجیره مردمی در شعب مختلف اخذ رای در یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد همچنان فشرده و گسترده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اشتیاق و نشاط مردمی بویژه جوانان پرشور درمحل صندوق های اخذ رای به گونه ای است که جمعیت حاضر در برخی شعب تفاوت چندانی بین صبح و عصر ندارد.
ازطرفی مجریان وعوامل اجرائی ونظارتی نیز مصمم هستند که کسی از قلم نیفتد و با بالابردن سرعت عمل و احتمال تمدید زمان رای گیری از سوی وزارت کشور تمامی حاضران درصفوف شعب اخذ رای فرصت رای دادن پیدا کنند.
در سایر مناطق و حوزه های انتخابیه استان نیز چنین وضعیتی حاکم است ومردم برای رای دادن تا این ساعت از شب همچنان با قوت و صلابت حضور دارند.
کهگیلویه وبویراحمد دارای سه حوزه انتخابیه است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: با توجه به استقبال گسترده مردم برای شرکت در انتخابات زمان رای گیری تا ساعت 21 تمدید شد.
فتاح محمدی با بیان اینکه احتمال تمدید مجدد زمان رای گیری پایین است، از مردم استان خواست تا دقایق باقی مانده با حضور در شعبه های اخذ رای برای انداختن رای خود به صندوق ها اقدام کنند.
رای گیری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین مجلس خبرگان از ساعت هشت صبح امروز آغاز شد.
استان 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات هفتم اسفند امسال دارای 517هزار نفر واجد شرایط رای دادن است.
771 شعبه اخذ رای در انتخابات هفتم اسفند امسال در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده که از این تعداد 337 مورد مربوط به حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، 289 مورد مربوط به حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و 145 مورد نیز مربوط به حوزه انتخابیه گچساران و باشت است.
انتهای پیام /
برچسب ها: صفوف ، انتخابات ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.