معاون امنیتی وزیر کشور گفت: تا کنون هیچ مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات نداشته‌ایم.

تا کنون هیچ مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات نداشته‌ایمبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان معاون امنیتی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در برگزاری انتخابات تاکنون هیچ مشکل امنیتی نداشته ایم.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور افزود: همه نیروهای امنیتی، انتظامی در آمادگی به سر می‌برند و امنیت انتخابات را تامین کرده‌اند.

وی ادامه داد: در دو سه روز گذشته چند مورد درگیری‌های جزئی از سوی طرفداران برخی کاندیداها وجود داشت که سطحی بود.

ذوالفقاری گفت: این موارد نسبت به دوره‌های قبل کاهش داشته و صبح امروز هم در حال رصد لحظه‌ای کل کشور هستیم که هیچ موردی که حکایت از مشکل امنیتی بکند نداشتیم.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور خاطرنشان کرد: در استان کردستان و آذربایجان غربی انتخابات در شرایطی کاملا امن در حال برگزاری است و تمامی نیروها در استان‌های مرزی در حال آمادگی کامل هستند.

وی افزود: در استان‌های دیگر بویژه استان سیستان و بلوچستان ما وضعیت عالی داریم.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور یادآور شد: بالگردهایی که قرار بود در استان‌ها قرار بگیرند با کمک ستاد کل نیروهای مسلح در محلشان حاضر شدند.

ذوالفقاری تصریح کرد: نیروی انتظامی هم در سطح گسترده‌ای با قرارگاه‌هایی که از مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل داده‌اند در حال آمادگی هستند.

وی تاکید کرد: با همکاری بسیج، سپاه و وزارت اطلاعات کار را پیش می‌بریم و در ادامه انتخابات هم مشکلی پیش نخواهد آمد.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: پیش بینی می‌کنیم که از طرف مردم کاندیداها و طرفداران آنها هم مشکل خاصی نخواهیم داشت.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: ما همه تلاشمان را انجام داده‌ایم و معاندانی که قصد ایجاد ناامنی در انتخابات را داشتند موفق نشدند و اقداماتشان بی‌حاصل شده است.

وی گفت: به تمامی استانها ابلاغ شده که به هیچ وجه هیچ کس و هیچ گروهی حق اعلام پیروزی در انتخابات را قبل از اعلام مراجع رسمی را ندارد و اگر کاندیدایی رعایت نکند هر گونه عواقبی متوجه وی خواهد شد.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی کاندیداها در فضای مجازی در ساعات باقی مانده به اتمام رای گیری اعلام پیروزی کرده اند گفت: ماروز گذشته مواردی را داشتیم که برخی اعلام کرده بودند ما پیروز انتخابات هستیم، این افراد را احضار کردیم، تذکرات لازم را به آنها دادیم که البته آنها گفتند منظور ما این بوده که وضعیت اجتماع را که میبینیم احساس می‌کنیم استقبال نسبت به ما زیاد بوده است.

ذوالفقاری تاکید کرد: قطعا کاندیداها و کسانی که در صحنه رقابت انتخابات هستند باید این موارد را رعایت کنند و به هیچ وجه اعلام نکنند که ما پیروز انتخابات هستیم چرا که این وظیفه بر دوش مراجع رسمی و آنها این موضوع را اعلام خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر لحظه به لحظه فضای مجازی را رصد می‎‌کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار