دانشجویان دانشگاه پیام نور استان قم در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور قم از حضور پرشور دانشجویان دانشگاه پیام نور استان قم در انتخابات خبر داد و گفت:‌‌ همان گونه که همه مردم ایران به ویژه مردم شریف قم در انتخابات شرکت کردند دانشگاهیان و بویژه دانشجویان پیام نور استان قم نیز همگام و همدوش مردم در انتخابات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید به فرموده مقام معظم رهبری در انتخابات به کاندیدای اصلح خود رای دهند، افزود: دانشگاه پیام نور استان قم یکی از شعبه‌های رأی گیری است و افرادی که در اطراف دانشگاه ساکن هستند می‌توانند با مراجعه به ساختمان شماره سه دانشگاه رأی خود را به صندوق بیاندازند.

مدیر روابط  عمومی دانشگاه پیام نور قم با بیان اینکه با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات افزود: از یک هفته قبل از انتخابات دانشگاه پیام نور استان قم برنامه‌های متنوعی را در دانشگاه برای حضور حداکثری در دانشگاه شروع کرد.

اسدی با اشاره به برگزاری کرسیهای آزاد اندیشی، نشست‌ها و برنامه‌های مختلف توسط بسیج و دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور قم خاطر نشان کرد: این برنامه‌ها به دانشجویان در انتخاب اصلح کمک شایانی کرد و تا قبل از پایان تبلیغات این برنامه‌ها ادامه داشت.
 
وی با بیان اینکه همه مسئولان دانشگاه پیام نور استان قم از برنامه‌های دانشجویان پشتیبانی کرده و بسیاری از دانشجویان در انتخابات امروز به عنوان ناظر در شعبه‌ها حضور داشتند، گفت: امید است دانشگاهیان و مردم حضور پرشور در انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، دانشجویان ، پیام نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار