مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، گفت: یک مادر و کودک که مشغول استحمام بودند متاسفانه بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن به کام مرگ فرو رفته بودند.

آتشپاد دوم حسن جعفری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با بیان اینکه وقتی عوامل پزشکی قانونی بر بالین این مادر و کودک حاضر شدند  مرگ هر دو نفر را که بانویی 35 ساله و کودکی 5 ساله بودند را حدود سه روز قبل اعلام نمودند، گفت: برادر بانوی متوفی که در ابتدا در جریان این حادثه قرار گرفته بود تا رسیدن  اکیپ آتش نشانی که دقایقی  پس از اطلاع از احتمال گاز گرفتگی به محل حادثه اعزام شدند، با توجه به باز بودن شیر آب حمام و همچنین روشن بودن بخاری و آبگرمکن به محض ورود به منزل، کنتور برق و انشعابات گاز شهری را قطع كرده بود.

وی با بیان اینکه دستگاه های گاز سنج تیم کارشناسی این سازمان وجود گاز سمی منوکسید کربن را در محیط محصور منزل که نزدیک به 40 متر مربع مساحت داشت، محرز نشان داده بود،گفت: بی احتیاطی در نصب آبگرمکن دیواری فاقد دود کش و نشت دی اکسید کربن در حمام علت اصلی حادثه در بررسی های اولیه اعلام شده است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود:به منظور مشخص شدن علت دقیق وقوع این حادثه جسم بی جان حادثه دیدگان به پزشکی قانونی منتقل شد.
انتهای پیام//
برچسب ها: قاتل ، خاموش ، مادر ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.